Розпочала роботу телефонна служба допомоги одеського міського голови Едуарда Гурвіца. Працюючи в цілодобовому режимі, 17 операторів прийматимуть телефонні дзвінки городян з усіх питань життєдіяльності Одеси.
Керівники служби Світлана Крупчан та Артем Стогній розповіли, що, зателефонувавши 15-50, одесити можуть одержати необхідну консультацію, довідку, роз’яснення. Якщо той, хто дзвонить, схоче залишити заяву — вона буде. А органи місцевого самоврядування розглянуть її по суті.
Телефонна служба допомоги одеського міського голови Едуарда Гурвіца складається з трьох відділів — довідково-інформаційного, контрольно-аналітичного та відділу зворотного зв’язку.
Повна інформація про телефонні дзвінки, про проблеми, що потребують негайного вирішення, доповідатиметься Едуардові Гурвіцу і його заступникам.
У перший день роботи телефонної служби допомоги одеського міського голови подзвонило кілька тисяч одеситів. Основні теми дзвінків — житлово-комунальні питання, соціальний захист населення, робота громадського транспорту.
 

Одеса.