У Запоріжжі пасажирська навігація 2010 року завершилася, так і не почавшись, бо місто і річковики не зійшлися в ціні.
Останнім часом містами, де ще ходили катери, як зізнаються річковики, залишалися Дніпропетровськ, Херсон, Миколаїв та Запоріжжя. І ось у Запоріжжі минулого вівторка сказали: «Прощавай, білий теплоходе»! Переговори міської влади з Адміністрацією річкових портів завершилися нічим. Місто пропонувало 1,8 мільйона гривень дотації під перевезення пасажирів пільгових категорій, а річковики погоджувалися тільки на 2,5 мільйона. Зважаючи, що на переповненому катері зазвичай продається один-два квитки (ціною від 18 гривень), а решта пасажирів — пільговики, то виходить, що в Запоріжжі пасажирських теплоходів, окрім великих круїзних, більше не побачать. Місцева влада вважає, що для перевезення дачників значно дешевше організувати автобусне сполучення міста з дачними селищами. Та й клопотів менше...