Головний консультант Комітету Верховної Ради з питань бюджету Марія Криволап зазначила, що з початку незалежності країни місцеві бюджети не отримують достатньо фінансових ресурсів (для ремонту шкіл, лікарень тощо). Органи місцевого самоврядування наділені дуже серйозними повноваженнями, але левова частка їхніх бюджетів складається, зокрема, з видатків на зарплату та оплату комунальних послуг. Місцеві органи влади прагнуть, щоб питома вага їхніх основних фінансових документів у зведеному була, принаймні, 50 відсотків, але жодного разу такого не було. Торік вона становила лише 25 відсотків.
Народний депутат першого скликання Володимир Крижанівський вважає, що помічникам народних обранців дуже важливо знати всю процедуру прийняття бюджету, та рекомендує прочитати коментар до Регламенту Верховної Ради, а саме - все, що стосується бюджетного процесу.
Він не виключає суттєвих змін в основному фінансовому документі. Також, за його словами, точиться дуже багато розмов про анулювання податку на додану вартість. «Цей податок хороший, якщо країна має усталені моральні принципи. А в нас деякі речі погано розуміють. Наприклад, перехід народного депутата з однієї політичної сили до іншої, — зазначив Володимир Крижанівський. — У світі дивуються, чому в нас хочуть прив`язати мотузком парламентарія до певної фракції. У Франції депутат, обраний від свого регіону, не має жодних зобов`язань перед виборцями. Перехід у них дозволено, але це — неймовірно. Якщо депутат перейде в іншу фракцію, на наступних виборах його не підтримають».
Володимир Крижанівський підкреслив, що головою парламентського Комітету з питань бюджету має бути представник опозиції. Також надзвичайно важливо, щоб і на засіданні уряду були присутні їхні представники.