Якби в мистецтві були призи за підтримку вітчизняного виробника, то поза конкуренцією б опинився мюзикл «Глорія» — остання прем’єра Донецького національного українського музично-драматичного театру. Враховуючи цікавість глядачів до цього жанру, колектив уже робив кілька спроб поставити мюзикли: «Милий друг», «У джазі тільки дівчата», «Історія коня». «Глорія» стала першим вітчизняним проектом, поставленим за оригінальним сюжетом із авторською музикою (композитор — Юрій Квасниця, автор лібрето — Анна Багряна).
«Ідея створення мюзиклу починалася із єдиної пісні — «Втрачене кохання», — пригадує композитор. — Продовження просилося само собою і бачилося більш масштабним». Літератор Анна Багряна каже, що в процесі роботи місце дії перенесли із Нью-Йорка до України: вирішили, що вітчизняні реалії будуть ближчими глядачам. А ось ім’я головної героїні — Глорії — залишилося. Вона — успішна бізнес-леді, редактор глянцевого журналу. На очах у глядачів проходять офісні будні і свята: летючки, презентації, зустрічі зі спонсором, зйомки... Фотокореспондент журналу без тями закоханий у «шефиню», спонсор ревнує, мимохідь інші герої влаштовують особисте життя. Все закінчується довгим поцілунком.
«Глядач повинен одразу полюбити цю музику, одразу «потрапити» в сюжет, — вважає режисер-постановник Вадим Пінський. — Він достатньо цікавий і простий. Це історія про те, як сучасний мегаполіс та сучасні технології вбивають усе ніжне і тонке в душі людини. А воно блукає десь поруч». Режисер вважає, що грандіозність і винятковість проекту — в тому, що він написаний під конкретних виконавців. Вистава вийшла насиченою кольорами, музикою, танцями. Головні ролі виконали солісти Вікторія Кривощокова та Володимир Квасниця. «Нарешті вокалістам дозволили не лише співати, а й рухатися і навіть трохи говорити», — похвалилася «Глорія». На цю виставу в театрі покладають великі надії та обіцяють обов’язково вивезти мюзикл на гастролі до інших міст.
На знімку: Володимир Квасниця.
Фото В’ячеслава ПАЩУКА.