У конференц-залі Будинку футболу відбулася прес-конференція представників ФФУ, Асоціації аматорського футболу України (ААФУ), Всеукраїнського клубу «Шкіряний м’яч» та компанії «Кока-Кола». Захід був присвячений підписанню довгострокової угоди про підтримку світовим брендом головного дитячого турніру України з футболу, яким є «Шкіряний м’яч».
Народний депутат України кількох попередніх скликань, президент ААФУ Федір Іванович Шпиг, який стояв біля витоків відродження популярного дитячого турніру, пригадав, що 13 років тому у змаганнях на призи «Шкіряного м’яча» брали участь лише 100 команд, в наступному сезоні — 13 тисяч, а торік — понад 50 тисяч. «Я переконаний, що завдяки компанії «Кока-Кола», яка має багатющий досвід спонсорування величезної кількості турнірів і була однім з перших партнерів ФІФА та УЄФА, ми зможемо підняти турнір на значно вищий рівень. Наша співпраця матиме обопільну вигоду».
На прес-конференції оголосили, що українська зірка футболу, у минулому форвард збірної України і київського «Динамо», вихованець клубу «Шкіряний м’яч» Сергій Ребров погодився на пропозицію організаторів змагання стати його офіційним обличчям.