Відразу п’ять суден ВАТ «Українське Дунайське пароплавство» опинилися у біді. Судна «Ришкани», «Капітан Грінченко», «Ружани», «Десна» і «Вега-2», що перебувають на відстої, через забортну воду, що надходить у машинні відділення, поступово ідуть на дно.
Аварійно-рятувальні роботи, що проводилися цілодобово, дозволили усунути неполадки на трьох із них, на двох — процес затоплення триває. Ймовірно, найближчим часом вони опиняться на дні.
Віце-президент ВАТ «Українське Дунайське пароплавство» Віктор Ткаченко вважає, що причиною надзвичайної ситуації стало розморожування арматур кінгстонів і трубопроводів на суднах, що опинилися у біді.
Цю ситуацію експерти прогнозували і передбачали, що до початку літньої навігації відразу кілька суден пароплавства вийдуть з ладу та ймовірно будуть затоплені. Хоча практично усі судна УДП фізично зношені та повільно вмирають. На їхнє утримання витрачаються величезні кошти, і міністерство транспорту й зв’язку не дає дозволу на утилізацію пароплавів, що відробили свій вік.