Прем’єрна вистава Київського національного академічного театру оперети «Ключ на бруківці, або Пригоди весільної ночі» переносить глядачів у ті часи, коли театр був доступним лише для людей з вищого світу. В лівому фойє гостей зустрічають дами та кавалери в розкішному вбранні епохи бароко. І ви раптом усвідомлюєте, що потрапили на справжнісіньке весілля серед інших поважних гостей. Ви стаєте свідками несподіваної сварки між нареченими! Далі вас запрошують в інше фойє, всі сідають за столики, лунає чудова музика у виконанні оркестру і... починається вистава.

«Ми відроджуємо традиції так званого салонного, тобто елітного театру, — розповідає художній керівник Київського театру оперети Богдан Струтинський. — Вистава «Ключ на бруківці» продовжує наш творчий експеримент, адже саме у нас кілька років тому з’явився «Театр у фойє» — камерний, комфортний і надзвичайно інтерактивний. Дійство відбувається на малій сцені, тут обличчя артистів можна бачити зблизька. Це театр найбільшого енергетичного впливу!»

Композитор Жак Оффенбах — неперевершений майстер цього жанру. У виставі є любовні трикутники, коханець у шафі, обдурений чоловік, жіноча логіка, шалені ревнощі та курйозні ситуації. Герої вистави весь час перебувають на межі комічного та драматичного, дія насичена витонченими вокальними номерами. Втім, всі крапки над «і» будуть розставлені, і кохання, що пройшло перевірку на міцність першої ж шлюбної ночі, буде збережене.

Цю постановку на сцені Київської оперети здійснив сам Богдан Струтинський, диригент-постановник — Вадим Перевозніков. Головні ролі виконують як відомі артисти Сергій Павлінов, Сергій Авдєєв та Єлизавета Гаврилюк, так і талановита молодь — Галина Грегорчак, Ірина Беспалова-Примак, Тамара Калінкіна, Анна Середа, Соломія Приймак, Володимир Одринський, Олег Яровий, Михайло Гнатюк. На окрему згадку заслуговують чудові театральні костюми, які виготовила художник Ірина Давиденко. «Оперета — той жанр, який заряджає людей оптимізмом», — наголошує Богдан Струтинський. А прем’єрна вистава «Ключ на бруківці» добре підтверджує цю тезу.