У першому півріччі 2014-го послугами акредитованого Центру сертифікації ключів Державної фіскальної служби (в минулому — Міндоходів) скористалося 411 тисяч клієнтів. Їм безплатно видали майже 1,2 млн. цифрових підписів.
Розвиток інноваційних цифрових сервісів для громадян та бізнесу залишається пріоритетним завданням ДФСУ. На цьому наголосив глава фіскальної служби Ігор Білоус. Електронний документообіг наближає до реальних потреб людей найбільш затребувані державні послуги. Окрім прискорення документообігу, вважає І. Білоус, чинна система найближчим часом істотно заощадить бюджетні кошти. Не дивно, що порівняно з відповідним періодом минулого року кількість клієнтів центру зросла в 1,4 разу.
Окрім того, ДФСУ вдосконалює управління організацією, зміцнює співпрацю з Державною казначейською службою України. Завдяки цьому процес запровадження електронного сервісу «Клієнт казначейства—Казначейство» з дистанційного обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів пройшов успішно. Відтепер підготовка і проведення фінансових та платіжних документів через мережу Інтернет із використанням надійних засобів захисту усуває клопіт із паперовими носіями, береже час і гроші.
Центр сертифікації ключів Державної казначейської служби надає послуги електронного цифрового підпису органам державної влади на безплатній основі. Система призначена для автоматизації документообігу, захищеного електронним цифровим підписом, між державними установами та органами Державної казначейської служби України. Головна її мета — прискорити документообіг між клієнтами та органами казначейства при казначейському обслуговуванні бюджетів на всіх рівнях.
Вл. інф.