Відповідно до графіка особистого прийому громадян головами парламентських комітетів і депутатських фракцій, який затверджується розпорядженням Голови Верховної Ради України на кожну сесію, відбулися 33 прийоми, на яких побували 262 відвідувачі та порушено 273 питання. Про це повідомили у відділі з питань звернень громадян апарату Верховної Ради України.
До керівників парламентських комітетів і депутатських фракцій зверталися переважно соціально незахищені категорії громадян. Зокрема, на особистих прийомах отримано 51 звернення від інвалідів І—ІІІ груп, 21 — дітей війни, 19 — ветеранів праці, по шість відповідно — від інвалідів війни та учасників ліквідацій наслідків аварії на ЧАЕС, 5 — багатодітних сімей тощо.
Найчастіше заявників турбували проблеми забезпечення законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян. Відвідувачами порушено 91 питання цієї тематики, що становить 33,3% (протягом попередньої сесії — 31,9%) від загальної кількості питань, порушених на особистих прийомах. Громадяни скаржилися на незадовільну діяльність судової гілки влади: порушення норм процесуального права, винесення неправомірних рішень та вироків, хабарництво та тяганину в судах. Непоодинокими є звернення з приводу корупційних дій працівників правоохоронних органів, фальсифікації ними кримінальних справ, формальне ставлення до виконання своїх службових обов’язків, на відписки та відсутність належного реагування на звернення громадян.
Проблемам житлового господарства було присвячено 39 питань, або 14,3% від загальної кількості звернень. Серед них переважали звернення з питань забезпечення житлом громадян, які мають право на його одержання.
Кількість питань щодо соціального захисту становила 32, або 11,7 % від загальної кількості питань, порушених на особистих прийомах. Більшість відвідувачів похилого віку вважають, що держава не повною мірою забезпечує їм належний рівень пенсійного забезпечення, вимагають встановити соціальну справедливість у розмірах пенсій, наголошують на необхідності внесення змін до чинного пенсійного законодавства.
Значна кількість громадян з-поміж незахищених верств населення зверталися з приводу надання матеріальної допомоги, здебільшого на лікування, придбання ліків, продуктів харчування, на навчання дітей, ремонту житла тощо.
Досить суттєвою залишилася кількість звернень, що стосуються питань праці, у тому числі порушень чинного законодавства при звільненні та поновленні на роботі, оплати праці, виплати заборгованості із заробітної плати, діяльності служб зайнятості населення. Під час роботи сесії таких звернень отримано 20, або 7,3 % від загальної кількості питань.
На особистих прийомах відвідувачів також турбували питання фінансової, податкової, митної політики (16 питань, або 5,9% від їх загальної кількості). Насамперед це питання діяльності комерційних банків, інших фінансових установ, забезпечення прав вкладників, відмови у поверненні заощаджень.
У більшості звернень ідеться про необхідність розв’язання проблем, породжених фінансово-економічною кризою, передусім у банківській системі України. Відвідувачі просять захисту від свавілля державних та комерційних фінансових установ, які всупереч чинному законодавству відмовляють вкладникам у поверненні їхніх грошей.
Значне місце під час прийомів займали питання земельних відносин (3,7% від їх загальної кількості). Насамперед це питання порушення права власності на землю, приватизації земельних ділянок, придбання на підставі цивільно-правових угод, безоплатної передачі, прийняття спадщини, виділення паю, захисту прав на землю, вирішення земельних спорів.
Болючими залишалися питання охорони здоров’я (3,3 % від загальної кількості питань, порушених на особистих прийомах), особливо питання роботи медичних соціально-експертних комісій, визначення групи інвалідності, направлення на лікування до медичних установ в Україні та за кордоном.
Не залишалися поза увагою народних депутатів України й інші проблеми, з якими зверталися до них громадяни на особистих прийомах.
Усі письмові звернення громадян, отримані під час особистих прийомів, розглядалися і опрацьовувалися у секретаріатах парламентських комітетів та депутатських фракцій Верховної Ради України. За результатами особистого прийому громадян головами комітетів Верховної Ради України, головами депутатських фракцій у Верховній Раді України давалися відповідні доручення, які разом із зверненнями громадян надсилалися до відповідних органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
Відділом з питань звернень громадян апарату Верховної Ради України отримано 179 відповідей органів державної влади та органів місцевого самоврядування за результатами розгляду звернень громадян, поданих на особистих прийомах, 28 звернень перебувають на контролі.
Приймальня Верховної Ради України працює за адресою: м. Київ, вул. Банкова, 6-8, 
5-й під’їзд. Телефон для довідок: 255-42-46.
Інформаційне управління апарату Верховної Ради України.