Їхню думку підтверджують результати дослідження «Насильство в школі: аналіз проблеми та допомога, якої потребують діти та вчителі в її розв’язанні», проведеного на Кіровоградщині експертами екологічної громадської організації «Флора».
Вони охопили по п’ять пілотних шкіл чотирьох областей країни. У кожній ЗОШ опитано 8—12 вчителів, а також дітей певних вікових груп. Фахівці з’ясували, що породжує насильство, яку допомогу отримують потерпілі, а також якої допомоги потребують вчителі, щоб ефективно реагувати на ці явища?
На запитання: «Чи зазнають діти, з якими працюєте, насильства?» позитивно відповіли понад третину опитаних педагогів. З ними погодилась і третина опитаних дітей, які зізналися, що з них регулярно знущаються і вони не отримують адекватної допомоги.
За словами представниці харківської організації «Громадська ініціатива» Марії Ясеновської, відповіді вчителів свідчать про недостатній рівень профілактичної роботи центрів соціальних служб та служби у справах дітей. Фактично конфлікти намагаються залагодити на рівні навчального закладу.
У Кіровограді результати дослідження презентовано фахівцем «Флори» Людмилою Шестаковою на конференції педагогічних працівників.
Висновки та рекомендації оприлюднено всеукраїнською громадською організацією «Жіночий консорціум України».
Кіровоград.