Коли в столиці буквально напередодні нового року раптово скасували річні проїзні на метро, всі зрозуміли — підвищення цін за проїзд не уникнути. Підтвердження не забарилося. Начальник КП «Київський метрополітен» Петро Мірошников наполягає на необхідності підвищення плати за проїзд. Про це він повідомив на «прямій лінії» в одному з друкованих ЗМІ. «У мене немає інформації про підвищення вартості проїзду, хоча зробити це просто необхідно. Нинішні тарифи економічно не обгрунтовані», — сказав він. П. Мірошников укотре наголосив: для того, щоб метро стало рентабельним, вартість однієї поїздки в підземці має становити не менш як 2,5 грн. Тоді у «Київського метрополітену» з’являться кошти не тільки на підтримку нинішнього стану підземки, а й на її розвиток, технічне переоснащення, додав він.

Петро Мірошников також зазначив, що метрополітен попросив у Київради на розвиток у 2010 році 1 мільярд 750 мільйонів гривень із міського бюджету. Нібито для завершення будівництва розпочатих ще багато років тому станцій.
Щось схоже ми вже чули торік. Утім, піднявши ціни на проїзд більш ніж утричі, кияни та гості столиці так і не побачили нових вагонів, як, власне, і жодних позитивних змін. Тим часом через збільшення інтервалів пасажирам усе частіше доводиться брати вагони штурмом.
— Для того, щоб підвищувати ціни, зазначила «Голосу України» заступник керівника фракції Віталія Кличка у Київраді Наталія Новак, необхідне економічне обгрунтування. А для цього метрополітен повинен провести моніторинг пасажиропотоку.
Нині, на думку депутата, є дуже багато шпарин для зловживань. Приміром, жетони продають без касових апаратів, тож дослідити, скільки їх реалізовується, взагалі неможливо. Сьогодні вони можуть заявляти, що перевезли одну кількість людей, а насправді — пасажирів набагато більше. Є проблема і з пільговиками. Як відомо, держава має відшкодовувати кошти метрополітенові за перевезення цієї категорії пасажирів. У метрополітені заявляють, що держава відшкодовує лише частково. Але ніхто достеменно не знає реальної кількості таких пільговиків. Для цього, на думку депутата, потрібно запровадити картку пільговика. Так само непрозорими, зазначила депутат, є й прибутки від реклами, а також від торгівлі в метрополітені.
— Проте прозорість, схоже, нікому не потрібна, бо все можна легко перекласти на плечі простих киян, користувачів метро, — каже Наталія Новак. На них лягли також і видатки з перевезення пасажирів, пільги для яких надав своїм особистим розпорядженням київський міський голова. Розпорядження своє він видав, а от жодних компенсацій на це з міського бюджету не передбачено.
Одне слово, дружба з податківцями, міліціонерами і улюбленими бабусями Черновецького — також на наших з вами плечах.