У Севастополі пройшла презентація нового проекту соціального підприємництва у формі особливої комісійної крамниці. Для працівників міських ЗМІ ідею презентували організатор проекту підприємець Пилип Пастушенко й координатор Олександр Лось. Вони розповіли про досвід європейських і північноамериканських країн, де мережа магазинів для малоімущих працює давно й успішно. В Україні, за твердженням П. Пастушенка й О. Лося, севастопольська благодійна комісіонка буде першою.
Принцип роботи такого магазину простий і ефективний: усе, що дозволено для реалізації через комісійну торгівлю, люди добровільно й безоплатно можуть здати у відповідний відділ магазину. Виторг від продажу речей (за винятком невеликої суми, що компенсує витрати магазину) направлять на фінансування благодійних акцій. Причому комісіонер зможе рекомендувати, на які саме цілі його «внесок» варто направити.
До акції закликали приєднатися журналістів — контролювати й висвітлювати реалізацію проекту.
— Приносите непотрібне до нас, — каже Олександр Лось. — Від ложок до старих книжок і дисків, індійські бісерні браслети й лампи, різьблені дерев’яні статуетки й маски з Африки, штучні квіти й листівки... Половину виручених коштів від продажу речей буде спрямовано на добродійність. Адресатом може бути школа або дитячий будинок, храм або лікарня.
У магазині встановлять спеціальні опечатані скриньки. В них відвідувачі залишатимуть свої гроші за куплену річ. Періодично скриньки розкриватимуть, суми фіксуватимуть й переказуватимуть на розрахункові рахунки організацій, які потребують благодійних внесків.
Севастополь.