Відновилося нормальне транспортне сполучення між лівобережною і правобережною частинами Запоріжжя. Ремонт проїжджої частини греблі Дніпрогесу закінчився в останні години 2009 року, коли на рахунки підрядних організацій з Держказначейства нарешті надійшли 20 мільйонів гривень.
Нагадаємо, що перші 7,7 мільйона гривень, які уряд виділив ще 5 серпня, місто отримало лише наприкінці листопада після судового рішення, що зобов’язало Держказначейство їх перерахувати. Тільки тоді розпочався ремонт, але в грудні будівельники працювали на проїжджій частині греблі Дніпрогесу за власний рахунок. Подібні роботи тут проводилися вперше за 35 років — з часу введення в експлуатацію швидкісної автомагістралі. У рекордно короткі строки повністю замінили 600-метровий повздовжній та шість шестиметрових поперечних деформаційних швів, після чого металеві конструкції забетонували та заасфальтували.
Але на цьому роботи зі зміцнення конструкцій греблі не закінчаться. Наступним етапом має стати проведення експертизи внутрішньої частини естакади та передача проїжджої частини на баланс ВАТ «Укргідроенерго». Адже згідно з указом Президента України в греблі Дніпрогесу має бути один господар.
 

Запорізька область.