Як заявив перший заступник голови міськдержадміністрації Володимир Казарін, влада збирається заборонити встановлювати нові рекламні щити в центральній, історичній, частині міста. Уже існуючі «рекламні площі» теж під загрозою: продовжувати строки оренди не будуть, щоб поступово скорочувати кількість цих інформаційних носіїв по так званому міському кільцю.
Володимир Павлович заспокоїв рекламників і рекламодавців: в інших районах Севастополя (а територія міста — більше тисячі квадратних кілометрів) радикальних заходів приймати не будуть. Щоправда, перший заступник голови вжив слова «поки що». І аргументував: «Люди скаржаться, велика кількість щитів заважає жити, створює проблеми».
У центральній частині міста пішоходам і справді іноді доводиться буквально продиратися через виставлені на тротуари рекламні носії усіляких форм, розмірів і конструкцій.
Такі «високомистецькі» рекламні щити можна зустріти у передмісті Севастополя.
Фото автора.