У Миколаєві з 125 трамвайних вагонів здатні вийти на лінію тільки 26, інші — несправні. А з 58 тролейбусів у робочому стані лише 15. Якщо так буде тривати, трамвайно-тролейбусний парк в обласному центрі незабаром перетвориться в склад металобрухту.
Результат перевірки дворічної фінансово-господарської діяльності КП «Миколаївелектротранс» здивував навіть колишніх працівників КРУ Миколаївської області: порівняно з позаминулим роком трамвайний і тролейбусний пасажиропотоки зменшилися відповідно на 36 і 22 відсотка. Дійшло до того, що маршрут № 11 (Центральний ринок—вулиця 11-а Військова) обслуговує тільки один трамвай.
Керівництво «Миколаїв-
електротрансу» розводить руками: за що ремонтувати вагони й обновляти парк, якщо немає оборотних коштів — підприємство недоодержало з бюджету 60 відсотків компенсації за перевезення пільговиків.
Але факти, що свідчать про недотепний менеджмент, річ уперта. Як виявилося, ще в липні минулого року «Миколаївелектротранс» придбав у ТОВ «Українські комерційні автобуси» за допомогою дилера ЗАТ «Завод комунального транспорту» — виробника українських тролейбусів, три вагони. Але гроші виявилися викинутими на вітер: жоден із тролейбусів з технічних причин на лінію не вийшов.
Крім того, при заборгованості із зарплати, керівництво комунального підприємства умудрилося витратити понад 40 тисяч гривень на відрядження до Москви й Праги. Воно відремонтувало «Мерседес», який не значиться на балансі, профінансувало якусь фізичну особу, яка не перебуває з підприємством у трудових відносинах, для участі у форумі «Ми знаємо, як перебороти кризу» та інше. Більше того, злиденне підприємство надало благодійну допомогу юридичним особам на суму близько 24 тисяч гривень.
За допущені порушення три посадові особи КП «Миколаївелектротранс» притягнуті до адміністративної відповідальності.
Миколаїв.