Голові Державної служби автомобільних доріг України Гуржосу В. М.
Шановний Вадиме Миколайовичу!
Викладене у Вашому листі на мою адресу за №1/15-9-1261/05 від 18 листопада 2009 року є переконливим доказом того, що саме Ви станете тим головою, котрий заб’є останній цвях у домовину розвитку дорожньої служби і не лише Луганської області.
Ваше представлення на фракції законопроекту Р.№5285 від 28 жовтня 2009 року «Про ставки акцизного збору і ввізного мита на деякі товари (продукцію)» та атмосфера, в якій це відбувалося, лише підтверджує тезу про те, що Вам слід не «інкогніто» приїжджати до Луганська на зустріч з тими, хто у держави і мешканців області украли усе, що можна, а знайти час зустрітися з тими, хто вдень і вночі забезпечують рух по вкрай зруйнованих автошляхах Луганщини.
Лише моя повага до гостя, а саме Ви були у такому поважному статусі, не дозволили мені порушувати питання, які надто гостро лунали від моїх колег. Навіщо лити масло у вогонь?
Висновок для мене очевидний — Ви той пов’язанозабюрократизований чиновник, який не здатен врятувати галузь і позбавитись від орденоносців-казнокрадів, бо це зазвичай те середовище, в якому Ви можете «утаємничено» домовлятися з тими, кого треба давним-давно притягнути до відповідальності.
Майже рік триває наше листування, а віз і понині застряв разом з Корляковим Б. у селі Чепігівка Сватівського району. Шкода, але Ваше оточення спочатку інформує корляковців, а лише згодом Вас. Така вже життєва дійсність.
Навіть доручення Першого віце-прем’єр-міністра України Турчинова О. В. й то Ваше оточення «розшматувало» на частини і надіслало у формі мало вмотивованих сентенцій та ще й з порушенням строків, які встановлені чинним законодавством України.
У подальшому, як на мене, то доцільно мати справу з Вашим відомством за участі Генеральної прокуратури України, а не Вашим оточенням, яке грає «ду-ду» недержавницького гатунку.
А відповіді, мотивовані за змістом, маю за честь отримати від Вас у встановлені Законом України «Про статус народного депутата України» строки.
Перше. Не виправдовувати дії керівництва ДП «Луганський облавтодор», хоча з відомчих інтересів це можна зрозуміти, щодо Абраменка В. М., а дати юридичну оцінку факту винесення догани за період господарської діяльності філії Луганського облавтодору — «Білокуракинський райавтодор», до якої останній не мав ніякого відношення. Я Вам свого часу вислав завірену копію трудової книжки Абраменка В. М. Ви що, не можете розібратись?
Друге. На підставі яких нормативних актів розпорядчого характеру запроваджено у Луганській Службі автодоріг «схему» подання звітності за поточний місяць, яка паралізує роботу керівного складу дочірних підприємств на 2-3 доби. За листопад ц. р. картина аналогічна, але у ще більш чванливих тонах, що супроводжується нелюдським поводженням з підлеглими.
А хто дасть відповідь на ще не менш болюче питання. При запровадженні триденного робочого тижня у райавтодорах годинами тримати у приймальнях Луганських керманичів керівний склад дочірних підприємств, та ще й у вихідні дні, які встановлені Конституцією України. А з чиєї кишені оплата?
Надіслане буде піддано юридичній експертизі.
Третє. Чомусь Ви замовчуєте про проведення чи проведений конкурс на заміщення вакантної посади голови Служби автомобільних доріг у Луганській області, про що Ви інформували мене у попередніх листах. Як Болтов, за Вашими оцінками — «непідготовлена людина», вмостилася у крісло керманича і за яких умов проходив конкурс. Та чи проходив?
Четверте. Надсилаю журналістську версію того, що сподівався отримати від Вас в розгорнутому оціночному форматі і про що Ви сором’язливо примовчуєте, відбувшись загальними фразами.
Якщо ці люди-керманичі з космосу і підгодовують київське та луганське чиновництво, то про це й слід відверто заявити.
Цього вимагає луганська громада, а не Антіпов, а тим паче Голенко.
Вимагаю створити відомчу комісію з перевірки викладених фактів з тим, аби їх чи спростувати, чи підтвердити з усіма витікаючими наслідками.
П’яте. Коли Ви особисто зустрінетесь, при наймі, з керівним складом дочірних підприємств — Троїцького, Краснодонського, Білокуракинського, Сватівського райавтодорів з питань, що представляють спільний інтерес і є украй важливими для колективів цих та інших райатодорів Луганської області.
Реакція з Вашого боку відсутня навіть на рішення профспілкової конференції колективу ДП «Луганський облавтодор».
З повагою, Олександр СТЕШЕНКО, народний депутат України.
Друкується в рахунок квоти фракції «Блок Юлії Тимошенко».