Така новація зможе значно розвантажити громадський транспорт, особливо у ранкові та вечірні години. Цей проект швидше соціальний, ніж комерційний. Львівська залізниця навряд чи зможе розраховувати на великі прибутки, по-перше, через досить демократичну ціну — лише гривня п’ятдесят за квиток, по-друге, через те, що ним, зрозуміло, будуть користуватися пільговики — пенсіонери та студенти. Тож у виграші від рейкового автобусу будуть львів’яни, які не лише збережуть кошти, а й час, бо такому виду транспорту тиснява не загрожує.
До речі, крім рейкового автобуса, ще стартував оновлений міжрегіональний поїзд підвищеного комфорту за маршрутом Львов—Рівне—Львів. Сім мільйонів гривень вклала в його капремонт залізниця, подарувавши пасажирам практично новий чотиривагонний електропоїзд з вагоном-баром, системою відеоспостереження та кондиціонування. 336 пасажирів зможуть одночасно користуватися цим видом транспорту двічі на добу.