Юлія Тимошенко, Прем’єр-міністр України:
Хочу детально пояснити, як працюватиме нова система.
Громадянин мусить звернутися до місцевої ради — всього з чотирма документами. Перше: заява, що він хоче отримати акт на володіння земельною ділянкою. Друге: копія паспорта. Копія ідентифікаційного коду — це третій документ. І четвертий — це копія підтвердження, що у нього є документи, які свідчать, що ця земельна ділянка його. Це або витяг з рішення сільської, селищної або міської ради, але не по всіх земельних ділянках були прийняті рішення... І тому у людини є різні документи. Ще там є якісь рішення колгоспів, ще є, вибачте, виписки з якихось церковних книг. Багато чого у людини є. Що у людини є — з тим він і йде до сільської, селищної і міської ради... Відлік 30 днів (саме за цей час мають видати державний акт. — Авт.) починається з того моменту, коли поставлена печатка і підпис, що у людини прийняла документи сільська, селищна, міська рада.