Комітет Верховної Ради з питань охорони здоров’я рекомендує парламенту заслухати звіт міністра охорони здоров’я Василя Князевича стосовно ситуації, яка склалася на фармацевтичному ринку України у зв’язку з проведеною реорганізацією органів державного контролю за якістю та безпечністю лікарських засобів. 
Під час обговорення цього питання члени комітету зазначали, що протягом останнього часу в Україні «неконтрольовано зростає вартість ліків та наявність в обігу неякісних та фальсифікованих лікарських засобів». Народні депутати наголошували, що постановою Кабінету Міністрів № 1121 від 20 грудня 2008 року було змінено структуру контролю якості лікарських засобів шляхом створення відокремленої від Міністерства охорони здоров’я Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів, яка є центральним органом виконавчої влади. А прийняті урядом постанови — «Питання здійснення державного контролю якості лікарських засобів» № 837 від 10 вересня 2008 року та «Деякі питання державного управління у сфері контролю якості лікарських засобів» № 1122 від 20 грудня 2008 року — на думку членів комітету, не відповідають законам «Про лікарські засоби», «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та «Про безпечність та якість харчових продуктів». 
На думку парламентаріїв, новостворена Держлікінспекція законодавчо не уповноважена здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері обігу лікарських засобів. Також члени комітету звертали увагу на те, що сьогодні склалася ситуація, за якої суб’єкти господарювання у сфері обігу лікарських засобів практично залишилися безконтрольними з боку органів державного контролю якості лікарських засобів. Негативним наслідком цього, на їх думку, є неможливість протидіяти тіньовому фармацевтичному ринку в Україні. Народні депутати також наголошували, що до комітету надходять численні звернення від аптечних працівників, виробників і дистриб’юторів лікарських засобів, інших фармацевтичних організацій і асоціацій щодо протиправних дій посадових осіб центрального органу виконавчої влади новоствореної Держлікінспекцїї. Саме тому проектом постанови пропонується заслухати звіт міністра охорони здоров’я В. Князевича з цього питання в жовтні 2009 року на пленарному засіданні парламенту.
Відповідальність за фальшування
Комітет Верховної Ради з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності рекомендує парламенту прийняти за основу законопроект про внесення змін до Кримінального кодексу стосовно посилення відповідальності за фальшування марок акцизного збору. 
Законопроектом (реєстр. № 4736), внесеним народним депутатом Василем Грицаком, пропонується включити до переліку передбачених статтею 199 Кримінального кодексу предметів злочину (ними є гроші, державні цінні папери та білети державної лотереї) марки акцизного збору та голографічні захисні елементи. Одночасно автор пропонує виключити згадку про ці предмети з тексту статті 216 КК «Незаконне виготовлення, підроблення, використання або збут незаконно виготовлених, одержаних чи підроблених марок акцизного збору чи контрольних марок». Також проектом пропонується доповнити санкції ч. 2 ст. 199 КК таким додатковим видом кримінального покарання, як конфіскація майна. 
За словами народного депутата В. Грицака, «необхідно посилити відповідальність за виготовлення, зберігання, придбання, перевезення, пересилання, ввезення в Україну з метою збуту, а також збут незаконно виготовлених, одержаних чи підроблених марок акцизного збору та їх голографічних захисних елементів». Народний депутат наголосив, що нині склалася стійка тенденція щодо виявлення правоохоронними органами фактів виготовлення та ввезення в Україну фальшивих марок акцизного збору. «Такі протиправні дії мають негативні наслідки для економічної безпеки України та завдають значних втрат державному бюджету», — сказав він. 
Члени комітету підтримали законопроект. На їхню думку, його прийняття сприятиме поліпшенню умов розвитку добросовісної конкуренції, підприємництву, підвищенню кримінально-правової охорони ринку підакцизної продукції продовольчої групи від суспільно небезпечних посягань. 
Інформаційне управління апарату Верховної Ради.