Рік соціальної реклами в Україні удався, причому не тільки кількісно, а й якісно! У цьому, вже за підсумками восьми місяців, запевняє Асоціація зовнішньої реклами. Наприкінці вересня будуть відзначені кращі соціальні кампанії. Поки що серед найпопулярніших — «Заробітчани», покликана донести інформацію про юридичну, психологічну, інформаційну допомогу тим, чиї рідні та близькі нелегально працюють за кордоном. Крім того, виділяють і черговий етап кампанії «Стоп насильству!», проведений Програмою розвитку ООН в Україні. Вона отримала національний статус, її підтримало Міністерство у справах сім’ї та молоді, а для чергового сюжету на тему боротьби з домашнім насильством знялася відома українська спортсменка Аліна Шатерникова.
Однак, прогнозують в асоціації, до січня наступного року в сегменті соціальної реклами настане затишок. Адже з наближенням виборів саме політичні сюжети стають дедалі більш постійними і помітними гостями у зовнішній рекламі, заповнюючи весь вільний простір.