Міжнародна компанія «Арселор Міттал» запустила лінію суховантажів по українському глибоководному судновому ходу (ГСХ) «Дунай—Чорне море». Контракт на транспортування сировини з Бургаса (Болгарія) у Галац (Румунія) передбачає використання траси українського ГСХ через гирло Бистре.
Судновласників улаштовує те, що по українському ГСХ судна ходять в обох напрямках і в будь-який час доби. Це істотно заощаджує час. Весь рейс із Бургаса в Галац і назад займає п’ять діб. Крім того, приваблюють і нижчі, чим на румунських каналах, тарифи за прохід.
Перше судно пройшло по українському ГСХ 12 липня цього року. Суховантаж «Карасой» перевозив майже 6 тисяч тонн залізорудного концентрату. Тепер на цьому маршруті працює п’ять суден. З липня з болгарського порту через український ГСХ у Галац пройшло 28 суховантажів із залізною рудою.
— Сьогодні вже можна говорити про сталу лінію з транспортування руди з Бургаса до Галаца саме через український ГСХ «Дунай—Чорне море», — відзначив директор ДП «Дельта-лоцман» Олександр Голодницький.
Раніше сировину для заводу «Арселор Міттал» доставляли по румунському каналу, причому не з болгарського Бургаса, а з румунської Констанци.