ВАТ «Київхліб» підвищить ціни на хліб «український» і батон з 31 серпня 2009 року на 5 відсотків і не виключає підвищення цін на свою продукцію в майбутньому. Про це на брифінгу заявив генеральний директор ВАТ «Київхліб» Володимир Череда. Рішення компанії гендиректор аргументує тим, що ціни на їхню продукцію не переглядалися з минулого року. Відтоді цукор подорожчав на 54 відсотки, яйця — на 64, борошно — на 40 відсотків.
За словами гендиректора «Київхліба», у роздрібній торгівлі «український» у середньому коштуватиме 3,16 грн. (раніше — 3 грн.), а батон — 2,64 грн. (раніше — 2,5 грн.). Завдяки цьому, на думку В. Череди, рентабельність підприємства становитиме 2—3 відсотки. Він припустив, що ВАТ «Київхліб» у майбутньому продовжуватиме підвищувати ціни на свою продукцію. «Ми підвищили ціну на 5 відсотків, бо хочемо бути конкурентоспроможними. Якщо у Києві ціна буде вища, ніж у регіонах, то хлібобулочна продукція у столицю буде завозитися», — сказав він. Тим часом у регіонах про київські ціни можуть лише мріяти. Зокрема, у Черкаській області за батон просять від 3,5 грн., за «український» — від 4,2 грн., а у селах Кіровоградської області батони продають за 3,4 грн.