Учасники харківської спілки автомобілістів АвтоТім, київських Судзукі-клубу, УАЗ-клубу і Фієста-клубу провели акцію з обслуговування музейної колекції Державного музею авіації України, розташованого на старій злітно-посадочній смузі аеропорту «Київ». Помили, провели дрібний ремонт і навели блиск на крилатих машинах, котрі особливо того потребували.

Музей відкрив свою офіційну експозицію 2003 року. Сьогодні тут майже 70 експонатів повітряних суден: від точної копії першого (ще дерев’яного) нашого «Анатра-Анассоль», зробленого в 1912 році одеським підприємцем, до легендарного Міг-25, який підкорив висоту в 37 кілометрів. Тут єдина у світі колекція стратегічних бомбардувальників Ту-22, здатних нести ядерні бомби.
Ось що сказав один з ініціаторів акції Анатолій Бойко: «Це — наша історія, і ми хочемо взяти посильну участь у її збереженні. Штат музею скорочено до мінімуму, зарплати маленькі, середній вік працівників майже пенсійний. Мало фахівців, здатних утримувати техніку в належному стані. Серед моїх колег — чимало «технарів», колишніх військових і льотчиків. Кому, якщо не нам, допомагати таким музеям! Хто може похвалитися, що мив літак самого Ворошилова або стратегічний бомбардувальник? Романтика!»
Блиск крилатих машин приваблює молодят, котрі влаштовують тут фотосесії. Сподіваюся, колись сюди прийдуть і їхні діти. А значить, наша історія житиме.
 
Фото автора.