Вінницькі ЗМІ оприлюднили номер телефону, по якому можна поскаржитися на неякісні послуги туроператорів чи приватних перевізників, які підвозять вінничан до моря, (80432) 59-52-82. Таке розпорядження надійшло від робочої групи з питань підвищення якості туристичних послуг та послуг, пов’язаних з організацією літнього відпочинку, що другий рік поспіль діє у міськраді.
За словами її керівника, заступника міського голови Вінниці Анатолія Ворони, у нинішньому році скарг на туроператорів з приводу неякісного обслуговування значно менше. Офіційно зареєстровано тільки одну заяву, яку розглядають члени робочої групи.
Після отримання сигналу «швидка туристична допомога» одразу виїжджає на місце і з’ясовує ситуацію, розповідає начальник відділу у справах сім’ї, молоді та туризму Вінницької міськради Руслан Анфілов. Якщо не вдається залагодити конфлікт, складають необхідні документи і передають на розслідування. «Споживач, який зазнав збитків, і в цьому доведена вина туроператора, може сподіватися на нашу підтримку і допомогу до того часу, коли йому відшкодують витрачені кошти. Погодьтеся, сам на сам людині складніше боротися з недобросовісним підприємцем».
Співрозмовник розповів про те, як одній з вінничанок в одному з туристичних агентств пообіцяли не тільки гарний відпочинок, а й лікування. Однак коли жінка прибула на місце, у санаторії їй відмовили: «Лікувати такі недуги, як у вас, не наш профіль...» Тобто ні лікування, ні оздоровчих процедур жінка не отримала. За допомогою робочої групи їй повернули витрачені кошти. Торік члени групи брали участь у розгляді десяти скарг відпочивальників. Руслан Анфілом стверджує, що всі вони вирішені позитивно, на користь потерпілих.