Усього під час роботи четвертої сесії Верховної Ради України шостого скликання на особистих прийомах голів парламентських комітетів, голів депутатських фракцій у Верховній Раді відвідувачами було порушено 423 питання проти 197, порушених протягом третьої сесії. При цьому порівняно з минулою сесією збільшилась кількість громадян, які побували на прийомах, з Харківської, Луганської і Полтавської областей. Про це повідомили у відділі з питань звернень громадян апарату Верховної Ради.
Прийоми відбувалися відповідно до графіка особистого прийому громадян головами парламентських комітетів і депутатських фракцій, який затверджується розпорядженням Голови Верховної Ради України на кожну сесію.
До керівників парламентських комітетів і депутатських фракцій зверталися, як і раніше, переважно соціально незахищені категорії громадян. Зокрема, на особистих прийомах отримано 91 звернення від інвалідів загального захворювання (42 протягом минулої сесії), 56 звернень — від інвалідів війни та учасників бойових дій, учасників війни та дітей війни (у попередньому періоді — 20).
Як і раніше, заявників найчастіше турбували проблеми забезпечення законності та охорони правопорядку. Питання цієї тематики становлять 31,9% (протягом попередньої сесії — 21,3%) від загальної кількості питань, порушених на особистих прийомах. Відвідувачі скаржилися на діяльність судової гілки влади: порушення норм процесуального права, винесення неправомірних рішень та вироків, хабарництво та тяганину в судах. Непоодинокими є звернення з приводу корупційних дій працівників правоохоронних органів, фальсифікації ними кримінальних справ, затягування  слідства, нарікання на самоусунення працівників прокуратури всіх рівнів від здійснення нагляду за додержанням і належним застосуванням законів, формальне ставлення до виконання своїх службових обов’язків, на відписки та відсутність належного реагування на звернення громадян.
Станові житлового господарства присвячено 12,1% від загальної кількості звернень. Серед них переважали звернення щодо забезпечення житлом громадян, які мають право на його одержання (54,9% від загальної кількості питань з цієї тематики).
Кількість питань соціального захисту та пенсійного забезпечення населення становила 11,8% від загальної кількості питань, порушених на особистих прийомах. Більшість відвідувачів похилого віку вважають, що держава не повною мірою забезпечує їм належний рівень пенсійного забезпечення, вимагають встановити соціальну справедливість у розмірах пенсій, вносять пропозиції щодо необхідності змін у чинному пенсійному законодавстві.
Громадян турбують також проблеми фінансової, податкової та митної політики держави. Кількість звернень з цієї тематики становила 11,4% їх загального обсягу. Насамперед ішлося про діяльність комерційних банків, інших фінансових установ: забезпечення прав вкладників, відмову у поверненні заощаджень.
Болючими залишаються питання охорони здоров’я (5% від загальної кількості питань, порушених на особистих прийомах), особливо питання забезпечення ліками, проведення обстежень, безкоштовного оперативного лікування тощо.
Значне місце під час прийомів займали питання аграрної політики і земельних відносин (4,5% від їх загальної кількості). Насамперед це питання порушення права власності на землю, приватизації земельних ділянок, їх придбання на підставі цивільно-правових угод, безоплатної передачі, прийняття спадщини, виділення паю.
Досить суттєвою залишалася кількість звернень, що стосуються питань праці, у тому числі щодо порушень чинного законодавства при звільненні та поновленні на роботі, оплаті праці, виплаті заборгованості з заробітної плати, а також у діяльності служб зайнятості населення. Так, під час сесії їх отримано 4% від загальної кількості питань.
На особистих прийомах відвідувачів також турбували проблеми діяльності органів місцевої влади та місцевого самоврядування (3,3% від їх загальної кількості). Найактуальнішими серед них залишаються питання діяльності місцевих рад та їх виконавчих органів.
Усі письмові звернення громадян, отримані під час особистих прийомів, розглядалися й опрацьовувалися у секретаріатах парламентських комітетів та депутатських фракцій Верховної Ради України. За результатами особистого прийому громадян головами комітетів Верховної Ради, головами депутатських фракцій давалися відповідні доручення, які разом із зверненнями громадян надсилалися до відповідних органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
Приймальня Верховної Ради України працює за адресою: м. Київ, вул. Банкова, 6—8, 5-й під’їзд. Телефон для довідок — 255-42-46.
Інформаційне управління апарату Верховної Ради України.