Переважно люди скаржилися на неякісні непродовольчі товари — взуття, меблі, одяг, електротовари, мобільні телефони, повідомили в управлінні з питань захисту прав споживачів Дніпропетровської міської ради. У цих випадках задоволено 70 звернень із 85. Фахівці управління також безкоштовно допомагають готувати матеріали до суду. Із 12 таких матеріалів, які з початку року було передано на розгляд, половину вже задоволено на користь громадян.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Реформа публічного врядування — це частина нашого євроінтеграційного шляху 103
-
2Міжнародний день боротьби за повну ліквідацію ядерної зброї 68
-
3У Чернівцях зустрічалися молоді, амбітні та креативні 62
-
4У Верховній Раді України відбулося представлення проєкту Державного бюджету України на 2025 рік 52
-
5У Луцьку відбудуться змагання «Звитяга нескорених» 48