Для того, щоб бути впевненим у мобільному телефоні, який ви маєте намір купити в торговельній мережі, треба здійснити декілька етапів його перевірки:
1. Перевірити відповідність коду ІМЕІ, нанесеного на фірмову етикетку, що розміщена на корпусі мобільного телефону під акумулятором, та на його упаковку.
2. Якщо коди збігаються, слід перевірити відповідність коду ІМЕІ, прошитого в телефоні й нанесеного на фірмову етикетку. Для цього треба включити телефон (у продавця для перевірки телефонів повинна бути SІM-картка) і набрати на клавіатурі *#06#. На екрані телефону з’явиться його код ІМЕІ, який необхідно звірити з написом на фірмовій етикетці.
Якщо коди не співпадають, то треба відмовитися від придбання такого телефону, щоб уникнути проблем у подальшому.
3. У разі, якщо коди ІМЕІ співпали, необхідно за допомогою цього телефону, телефону продавця або іншого вашого телефону відправити на короткий номер 307 будь-якого мобільного оператора SМS з кодом ІМЕІ. Якщо SМS набирає продавець, то перед відправкою повідомлення перевірте, чи справді ваш код ІМЕІ надсилається для перевірки. У відповідь ви отримаєте повідомлення щодо наявності або відсутності коду ІМЕІ цього телефону в базі даних кодів ІМЕІ. Інформацію стосовно наявності коду ІМЕІ в узагальненій базі даних можна також отримати на веб-сайті УДЦР в розділі «База ІМЕІ» (адреса сайту — www.ucrf.gov.ua).
4. Наявність коду ІМЕІ телефону в базі даних означає, що цей телефон законно ввезено до України і що в подальшому ви зможете підключитися до мережі будь-якого мобільного оператора, а сервісні центри виробників будуть його обслуговувати у разі виникнення технічних проблем.
Нагадуємо, що після 30.06.2009 продавці пунктів реалізації мобільних телефонів мають право продавати лише ті телефони, коди ІМЕІ яких внесено до узагальненої бази даних.
Прес-центр Українського державного центру радіочастот.