— Як тільки трамвай відійшов від кінцевої зупинки «Залізничний вокзал» і набрав швидкість, його раптом «повело» праворуч, вагон з’їхав з рейок, розбив бордюр на тротуарі і зі скреготом зупинився між двома деревами при самісінькому вході в адмінбудинок м’ясокомбінату, — розповідає один з учасників пригоди, що сталася у Вінниці на трамвайному маршруті №1. — Пасажири навіть злякатися не встигли, тільки дивувалися, як ця залізяка не зачепила припарковані поруч автомобілі...
За декілька днів перед пригодою той само трамвай зійшов з колії біля міського стадіону «Локомотив». На щастя, жоден з пасажирів не постраждав, як і водії трамвая. Один з них називає причину в тому, що у місті експлуатують вагони двох вагових категорій — чеські важать 19 тонн, а швейцарські — 24 тонни. Мовляв, «швейцарці» втискують колії, тому легші за вагою трамваї злітають з них.
— Різниця у вазі у п’ять тонн не є істотною, — наголошує директор підприємства «Вінницьке трамвайно-тролейбусне управління» Володимир Бугайчук. — Причини двох аварій одного й того ж трамвая детально аналізують спеціалісти. З часом ми їх неодмінно встановимо.
За словами головного інженера підприємства Михайла Луценка, такі випадки на трамвайних маршрутах Вінниці бувають дуже рідко. Хоча років 15—20 тому траплялися значно частіше. Запобігти їм вдалося насамперед завдяки вдосконаленню колійного господарства, поліпшенню системи контролю за експлуатацією вагонів.
Вінниця.