Працівники Львівського автобусного заводу знову пікетували обласну адміністрацію. Люди висувають старі вимоги: погашення заборгованої зарплати, виплати компенсації, індексації з березня минулого року. Стурбовані вони і тим, що не йдуть проплати до Пенсійного фонду, а отже, багатьом не нараховуватимуть заслужених пенсій. Автобусобудівники обурені, що їх змушують писати заяви на звільнення. Лише за цих умов їм обіцяють виплатити заробітну плату, проте, крім самої заяви, потрібно підписати відмову від майнових претензій до власника і відмову від заяв до суду і прокуратури.
«Скільки людей уже написали такі заяви, сказати важко. Адже наші працівники у відчаї, вони місяцями чекають на гроші, тому можуть піти і на такий крок. А інформація керівництва ЛАЗу про те, що звільненню підлягають 39 осіб, не відповідає дійсності. Я особисто бачила списки, в яких цифра значно більша — 470. А всього на заводі числиться 1300 працівників», — каже голова вільної профспілки «Автобусобудівник» Конфедерації вільних профспілок Львівщини Людмила Присажнюк. За її твердженням, особи, яких змусили написати такі заяви на звільнення, вже готові посвідчити, що вони робили це під примусом.
Керівництво області, на думку працівників, також не виконує своїх обіцянок про допомогу, і людям навіть стало відомо, що на 12 травня готуються документи в Національну службу примирення. Також їх турбує, що не вдасться зустрітися з Прем’єр-міністром Юлією Тимошенко, на зустріч з якою у Львові чекають з дня на день, інформує наш львівський власкор Ірина ЄГОРОВА.

...А в Криму завмерли тролейбуси

На знак протесту проти тримісячної невиплати зарплат дві тисячі водіїв підприємства «Кримтролейбус» провели чотиригодинну зупинку всього рухомого складу в Сімферополі, Алушті та Ялті. Страйкарі висловили рішучу незгоду з діями нового керівника Геннадія Смирнова, який, за їхніми словами, «в інтересах маршрутників веде курс на остаточний розвал підприємства» (на знімку). Тож страйкарі вимагають звільнити Смирнова, погасити до 20 травня 5-мільйонну заборгованість у зарплаті, виділити з республіканського бюджету додатково 5 млн. грн. для оновлення рухомого складу та контактної мережі. Урядовці пообіцяли посприяти виведенню зі складного становища підприємство та обов`язково зберегти екологічно чисту найдовшу в Європі міжміську тролейбусну лінію. Водночас Геннадій Смирнов заявив, що чимало водіїв працюють на свою кишеню, а підприємство зазнає збитків, повідомляє наш кримський кореспондент Віктор ХОМЕНКО.

Фото Арвидаса ШЕМЕТАСА (Укрінформ).