Як зазначають у відділі звернень громадян Апарату Верховної Ради України, це майже на 3 тис. більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Змістовний аналіз листів громадян, що надходили з усіх без винятку регіонів України, свідчить, що увага дописувачів зосереджувалася головним чином на проблемах забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (34% парламентської пошти), питаннях соціального захисту населення (14%), фінансової, податкової та митної політики (9,1%), житлової політики (7,5%), діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України (5,5%).

Вчетверо зросла частка звернень громадян, у яких порушуються питання фінансової і банківської діяльності, будівництва та житлово-комунального господарства — втричі, податкової та митної політики — вдвічі, аграрної політики та земельних відносин — теж удвічі. Що стосується питань економічної політики, то аналіз засвідчив відчутне зменшення кількості звернень з цієї тематики — майже вшестеро. Все це порівняно з минулим роком.

Комітети Верховної Ради України упродовж січня—березня 2009 року розглянули понад

5 тис. звернень громадян, депутатські фракції — близько 2 тис.

До керівництва парламенту звернулося 726 громадян, із них 599 — до Голови Верховної Ради України В. М. Литвина.

У структурних підрозділах Апарату Верховної Ради України опрацьовано 16,8 тис. звернень громадян, з яких 15,3 тис. розглянуто у відділі з питань звернень громадян.

За перший квартал цього року у Верховній Раді України на особистому прийомі побували 2,1 тис. осіб (у січні—березні 2008 року — 1,9 тис.), в тому числі, до парламентських комітетів звернулися — 138, до депутатських фракцій — 65 осіб.

Згідно з відповідним розпорядженням Голови Верховної Ради України у приймальні Верховної Ради України відбулося 16 особистих прийомів, на яких побували 237 відвідувачів з усіх областей країни і Криму, що на 116 осіб більше, ніж за аналогічний період минулого року. Всього отримано 184 письмові та 53 усні звернення, в яких порушено 273 питання.

Працівниками відділу з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України на особистому прийомі було прийнято 1,2 тис. відвідувачів.

Пропозиції, заяви і скарги громадян розглядалися згідно з чинним законодавством і надсилалися для вирішення порушених у них питань до відповідних органів державної влади, місцевого самоврядування, прокуратури, суду та систематично аналізувалися. Звернення, що містять пропозиції стосовно вдосконалення законодавства, вивчалися в комітетах Верховної Ради України.

Відповідно до інформації, наданої секретаріатами депутатських фракцій, з початку поточного року до народних депутатів України, їх помічників-консультантів звернулося 85,3 тис. виборців. Розглянуто більш як 42 тис. письмових звернень, проведено понад 9 тис. особистих прийомів та майже 24 тис. зустрічей з виборцями.

Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України.