У країну завозять непридатне для вживання м’ясо

Працівники Головного управління боротьби з організованою злочинністю (ГУБОЗ) МВС України викрили діяльність організованого злочинного угруповання, яке налагодило канал контрабандних поставок неякісного м’яса і м’ясної продукції в усі регіони країни.

Спочатку представники оперативної служби затримали в Запоріжжі дві вантажівки з курячим фаршем невідомого походження, без відповідного маркірування і ветеринарних документів. 42 тонни фаршу було завезено в Україну контрабандним шляхом по морю. Його планували реалізовувати приватним підприємствам з використанням підроблених документів. Експертиза показала, що згадана продукція не відповідає державним стандартам і її не можна вживати навіть після промислової переробки. За даним фактом порушено кримінальну справу.

Крім того, на підставі матеріалів ГУБОЗ МВС України порушено кримінальну справу за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 366 (службова підробка) КК України стосовно посадових осіб одного з державних підприємств, які внесли в сертифікат відповідності завідомо неправдиву інформацію про термін зберігання м’ясної продукції. Завдяки підробленим документам зловмисники завезли на територію України 40 тонн непридатної для споживання продукції, яка може завдати серйозної шкоди здоров’ю людини.

Під час подальшого розслідування оперативники викрили ще один канал контрабандних поставок в Україну м’ясної продукції. Учасники згаданого злочинного угруповання — посадові особи одного з пунктів Державного ветеринарно-санітарного контролю і нагляду на державному кордоні та транспорті — підробили ветеринарні сертифікати. У такий спосіб зловмисники в рефрижераторних залізничних вагонах завезли з однієї з прибалтійських держав на митну територію України 210 тонн неякісного м’яса птиці американського виробництва. Весь контрабандний товар вилучено.

Мобільних операторів зобов’язали розкривати повну вартість послуг

Голова Національної комісії регулювання зв’язку Сергій Колобов повідомив, що НКРЗ зобов’язала операторів мобільного зв’язку нічого не приховувати від своїх абонентів. За його словами, нині оператори не в повному обсязі інформують про реальну вартість послуг, зокрема, розважальних.

Він відзначив, що в рекламних повідомленнях оператори вказують вартість послуги за хвилину розмови з ПДВ, але без відрахувань до Пенсійного фонду. Дані наводять швидко і дрібним шрифтом, тому люди не завжди можуть оцінити реальну вартість послуги. У НКРЗ надходить багато скарг від абонентів з цього приводу, повідомляють «Українські новини».