Два листи Держказначейства України, які надійшли 17 квітня цього року, заблокували проведення будь-яких видатків з міського бюджету Чернівців, у тому числі й на заробітну плату працівникам комунальних підприємств. Оскільки цими листами заборонено фінансування будь-яких видатків з міського бюджету, окрім видатків на виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ та нарахувань на фонд оплати праці.
У зв’язку з цим прес-центр міськради повідомив, що внаслідок цих обмежень вчасно не виплачено зарплату 241 працівнику комунального підприємства МіськШЕП (433,6 тисячі гривень) та заблоковано інші вкрай необхідні видатки. Зокрема, не здійснювалися платежі по спеціальному фонду міського бюджету (бюджету розвитку та дорожньому фонду), не було можливості розмістити затримані кошти на депозитних рахунках в установах банків.
Зважаючи, що станом на 17 квітня заборгованості з виплати зарплати по міському бюджету не було, аванс працівникам бюджетних установ, що фінансуються з бюджету міста, було виплачено у повному обсязі, застосовані Держказначейством обмеження є необгрунтованим порушенням прав місцевого самоврядування, встановлених Конституцією, Бюджетним кодексом та іншими законодавчими актами України, вважають у міськраді.
Фінансове управління міської ради звернулося до Асоціації міст України та громад з проханням втрутитися у ситуацію, щоб запобігти таким випадкам у подальшому та забезпечити органам місцевого самоврядування можливість самостійно управляти фінансовими ресурсами місцевих бюджетів.
Чернівці.