З метою удосконалення прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, у десяти районних управліннях працюють 12 громадських приймалень, з них вісім (у семи районних управліннях) повністю оснащені, відповідно до вимог Положення про організацію прийому та обслуговування громадян органами Пенсійного фонду України за принципом «єдиного вікна».
За повідомленням першого заступника головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві Галини Колошмай (на знімку), для громадян, які не можуть звернутися особисто до органів Пенсійного фонду, постійно працюють телефони гарячої лінії: 1 — у головному управлінні Пенсійного фонду України в м. Києві та 16 — в усіх районних управліннях ПФУ м. Києва.
За 6 місяців 2014 року всього на гарячі лінії за необхідними консультаціями звернулося 8 691 осіб, з них — 90,7% становлять звернення до районних управлінь.
Основні питання, за якими звертаються громадяни, — про виконання рішень суду, щодо перерахунку пенсій, стосовно реформи пенсійної системи, щодо виходу на пенсію за вислугою років тощо.