Президент Академії педагогічних наук Василь Кремень констатував, що торік діяльність Академії спрямовувалася на збільшення внеску в наукове і методичне забезпечення перетворень в усіх ланках національної освіти, розвиток педагогічної та психологічної наук, інституційне вдосконалення АПН.
Робота Президії, її відділень зосереджувалась на обґрунтуванні складової сучасної філософії освіти та методологічних засад реформування освітнього простору, провідною детермінантою розвитку якого є ідеї людиноцентризму. Відтак, зауважив Кремень, завдання національної системи освіти полягають у максимальному розвитку особистісної унікальності людини, її можливостей через багатоманітність педагогічного впливу.
Василь Григорович проаналізував роботу за звітний період кожного підрозділу Академії (усього 11 установ).
— Комплексне завдання, зокрема, для вчених інститутів професійно-технічної освіти, вищої освіти, педагогічної освіти і освіти дорослих, Університету менеджменту освіти — наукове обґрунтування концепції національної системи кваліфікацій, без якої неможливе входження вітчизняної освіти в європейські простори, — зазначив президент.
На знімку: академіки Василь Мадзігон та Василь Кремень (праворуч).