Проект змін до закону про телебачення і радіомовлення, який стосується надання телеканалами ідентифікуючої інформації під час реклами, потребує доопрацювання. Такого висновку дійшли члени Комітету з питань свободи слова та інформації.
Щоби вдосконалити процес ідентифікації реклами, що транслюється телерадіоорганізаціями, та посилити відповідальність за її зміст, документом пропонується уточнити деякі положення чинного закону. Однак, обговорюючи законопроект, члени комітету висловили низку зауважень до нього. Зокрема, зазначалося, що в пункті другому законопроекту у визначенні терміна
«логотип» (фірмовий, торговий знак) слова «ефірний час» необхідно замінити словами «аудіовізуальна інформація».Крім того, на думку народних депутатів, у проекті необхідно передбачити, що
«використання логотипів каналів мовлення або інших вихідних даних здійснюватиметься телерадіоорганізаціями впродовж усього ефірного часу».