Прокуратура ставить «відмінно»

Зіньківський дитячий будинок-інтернат — один із найкращих в Україні. Атмосфера тут тепла та доброзичлива. У цьому переконалися працівники обласної прокуратури, які контролюють подібні заклади.

Діти-сироти, позбавлені батьківського піклування, чи й просто ті, кого привезли сюди на реабілітацію, отримують медичну, соціальну та психолого-педагогічну допомогу.

Якщо одним розповідають, як поводитися у магазині, лікарні чи на вулиці, то багатьох інших доводиться навчати елементарних речей — ходити, вмиватися, розмовляти.

Працівники прокуратури постійно контролюють, як у закладі дотримуються законів про соціальний захист дітей-інвалідів, яких на диспансерному обліку в лікувально-профілактичних закладах області нині понад п’ять тисяч.

Зіньківський інтернат працівники прокуратури ставлять за приклад.

Щоб діти жили та навчалися у світлих, охайних кімнатах, співробітники ціле літо клеїли шпалери, фарбували вікна. Спонсори допомогли відремонтувати їдальню, незабаром покладуть там і нову підлогу.

Найбільша ж гордість інтернату — реабілітаційне відділення. Тут зоотерапія, кабінети водних процедур, сенсорної інтеграції, масажу, аромотерапії. Діти з радістю займаються лікувальною фізкультурою на тренажерах, приймають гідромасажні ванни.

Лариса КОБА.

Полтавська область.

А як у них?

Учені США переконують громадськість, що домашні завдання не тільки не приносять користі дітям початкових класів, а шкодять їм.

Дослідники з університету Дюка в Північній Кароліні 16 років спостерігали за школярами, намагаючись знайти позитивний вплив домашніх завдань на успішність. Виявилося, кількість годин, проведених за домашньою роботою, ніяк не позначається на оцінках.

Проте не всі освітяни погоджуються з думкою учених. Зокрема, шкільний директор Девід Фанн наполягає на користі домашньої роботи. Він каже, що читання книжок і вправи з граматики є невід’ємною частиною початкової освіти.

Тим часом Асоціація вчителів і лекторів закликала уряд Британії скасувати домашні завдання в молодших класах, оскільки їх виконання спричиняє в учнів сильний стрес. До речі, маленькі англійці займалися вдома аж одну годину... на тиждень. Десятилітні — дві-три години.

Від редакції. А якої ви, вчені, педагоги та батьки, думки щодо навантажень українських дітей загалом і домашніми завданнями зокрема?