![](/images_upload/2014/07/090714/_ASS9457.jpg)
![](/images_upload/2014/07/090714/_ASS9356.jpg)
Люди
![](/images_upload/2014/07/090714/_ASS9306.jpg)
З урахуванням попереднього досвіду думалося: що залишиться від доглянутого парку після двох днів гуляння-танцювання-пива-смаколиків? Другий день: увесь одноразовий посуд — у мішках для сміття (і вітер його зі столів не розкидав!), усі рослини на місці, в озерах плавають не пляшки, а сонні вгодовані качки. За наїдками і напоями — черги. Тихі і неквапливі. Далі зі смаколиками і холоднющим, таким доречним у спекотні вихідні, пивом розташовуємося на травичці. Малеча гасає босоніж, старші дрімають у затінку. Працюють сцени, тематичні майданчики і галереї майстрів — загалом 20 точок. Ритми арабських співів перетинаються із татарськими танцями під звуки, що долинають з головної сцени, де налаштовує апаратуру рок-гурт. Соліст перевіряє мікрофон: «Наступна станція «Сосиска». Усі заливаються сміхом.
Торгівля
![](/images_upload/2014/07/090714/_ASS9471.jpg)
Скрипка, музика і мрії
Цьогоріч уперше на фестивалі відбувся благодійний аукціон дизайнерської колекції Олега Скрипки. На виручені кошти музикант особисто планує придбати необхідну амуніцію для Нацгвардії України та учасників АТО. Так, жовто-блакитний піджак, який Олег презентував персонально, дівчина придбала за 2800 гривень.
Було 8 музичних сцен. З’явився майданчик «Театр-Кабаре» (давня мрія Скрипки). З неприємного: власне, тут і мав сольно виступити Олег. Це був би вдалий хід — головний організатор скромно займає малу, а не головну сцену. Людей зібралося багато. Проте генератор живлення для цієї сцени поводився вкрай нечемно — працював із перебоями. Тож, прочекавши понад годину, глядачі почали переміщатися до інших майданчиків. Музика була різна і переважно гарна. Щоправда, сцену бандуристів розташували не дуже вдало — далеко і в такому закутку, що дехто з «мрійників» навіть не здогадувався про їх присутність на фестивалі. Шкода, бо музика була класна.
Новинкою стало «барабанне коло». Ритми козацької, арабської, африканської і латино-американської перкусії створювали позитивний енергійний балаган. Окрім науки видобувати звуки, майстри допомагали охочим освоїти техніку гри «без барабана» — «боді перкашн». Звісно, найвдаліше це виходило у дітей. Проте унікальність барабанів відчули всі, адже під їхній ритм можна підлаштувати будь-яку мелодію, пісню чи танок.
До речі, офіційно «мрійником» ставав кожен, хто потрапляв на територію «Країни». Квиток на фестиваль був одночасно і акцією. Тож її власник матиме змогу долучатись до голосування, обговорення питань, прийняття спільних рішень, а також безпосередньо брати участь у організації фестивалю (умови — на сайті «Країни»).
Соліст одного з гуртів те, що відбувалось на фестивалі, назвав «лагідною українізацією». Розмірковуючи, чи доречний цей захід нині, хтось із поетів сказав: «Ми пропонуємо іронічну поезію, бо це наша зброя... Мистецтво — потужна зброя: спочатку приходить Стас Михайлов, потім Гіркин з автоматом...» Ми обрали інакший культурний простір, свою музику і мову. Ми мріяли про нову країну — і довели, що наші мрії збуваються.
Фото автора.