Презентовано маркетингову концепцію юнацького чемпіонату Європи з футболу 2009 року, який відбудеться в Донецьку та Маріуполі. Організатори турніру сподіваються зацікавити футболом підлітків і молодь до 25 років. Зокрема, з січня по червень у школах та вузах області пройде кампанія під гаслом «Живи і грай без допінгу», а в травні — конкурс робіт у стилі графіті. В обласному центрі встановлять годинник, який лічитиме час, що залишився до початку чемпіонату, а перед будівлею обласної ради розташують фотовиставку: на знімках можна буде побачити найцікавіші моменти попередніх чемпіонатів, а також краєвиди області. До речі, за вимогою УЄФА під час юнацького чемпіонату неможлива реклама алкоголю, тютюну, енергетичних напоїв та тоталізаторів.

Талісманом змагань стали «донбасики» — стилізовані фігурки в касках, які мають символізувати одночасно і футбол, і здоровий спосіб життя, і важку шахтарську працю. За словами голови обласної ради Анатолія Близнюка, Донеччина не розраховує отримати значні доходи від такого заходу, а головним результатом стане іміджевий ефект. Передбачається, що квитки на матчі коштуватимуть від 20 до 80 гривень. Ложку дьогтю під час презентації концепції додав міський голова Донецька Олександр Лук’янченко, закликавши не ідеалізувати рекламну підготовку до чемпіонату. «Якби ми на турнір Баннікова влітку цього року не привезли школярів, там були б порожні трибуни. Тому хотілося б, щоб ми заклали резерви для участі школярів, студентів, масовки. Може, варто встановити призи для вболівальників». До речі, за залучення на матчі понад 40 тисяч уболівальників передбачено бонус УЄФА — 60 тисяч доларів. Отже, агітувати йти на стадіон буде матеріально вигідно.