створюються відповідні шкільні служби.
Організація спеціально підготовлених старшокласників допомагає вирішувати спори. Сторони беруть на себе відповідальність за прийняття рішення та його виконання. Школярі максимально самостійно здійснюють управління і організацію своєї діяльності. Сприяє їм у цьому зацікавлений педагог чи шкільний психолог.
На думку президента Українського центру порозуміння Романа Коваля, директора Кіровоградської загальноосвітньої школи № 24 Ірини Самохвал і президента Дитячої екологічної громадської організації
«Флора» Людмили Шестакової, така методика є інноваційною, але досить успішною. Вона дає можливість підказати підліткам альтернативний шлях розв’язання спорів та реально знижує рівень агресії в молодіжному середовищі.Кіровоград.
На знімку:
«Може, без конфліктологів обійдемося?»