створюються відповідні шкільні служби.

Організація спеціально підготовлених старшокласників допомагає вирішувати спори. Сторони беруть на себе відповідальність за прийняття рішення та його виконання. Школярі максимально самостійно здійснюють управління і організацію своєї діяльності. Сприяє їм у цьому зацікавлений педагог чи шкільний психолог.

На думку президента Українського центру порозуміння Романа Коваля, директора Кіровоградської загальноосвітньої школи № 24 Ірини Самохвал і президента Дитячої екологічної громадської організації «Флора» Людмили Шестакової, така методика є інноваційною, але досить успішною. Вона дає можливість підказати підліткам альтернативний шлях розв’язання спорів та реально знижує рівень агресії в молодіжному середовищі.

Кіровоград.

На знімку: «Може, без конфліктологів обійдемося?»