У наш час жорсткої конкуренції кожен виробник знає, наскільки важливо завоювати серце вибагливого споживача. А коли йдеться про харчове підприємство, тут доводиться
«брати» ще й споживацький шлунок! Про це дбають у колективі агрофірми ім. Шевченка, що в Генічеському районі Херсонщини, і найперше — в її переробному підрозділі, більше відомому як харчосмакова фабрика.Коли на початку 2000-го з редакційним завданням довелося побувати в Генічеську, тодішній голова райдержадміністрації Сергій Сіренко буквально на пальцях однієї руки перелічив підприємства, котрі тримають на плаву економіку району. Була серед них і харчосмакова фабрика. Смачні консервовані фрукти та овочі від щирого серця молодий директор В’ячеслав Сидоренко передав тоді як призи для читачів нашої газети. Тож нині до одного з провідних та бюджетонаповнюючих, як тепер прийнято класифікувати, підприємств міста разом з редактором
«районки» Валентиною Мячиною завітали як давні знайомі.— Заходьте, заходьте, — усміхається люб’язно все той само В’ячеслав Сидоренко, — публікацію в
«Голосі України» зберігаю й досі! Багато дзвінків отримали ми тоді, люди цікавилися продукцією підприємства, дякували за чудові смакові якості та прийнятні ціни.Нині на виставкових полицях в кабінеті директора — зразки консервованої томатної пасти. Яскраві помідори на вишуканих етикетках, здається, самі промовляють назву торгової марки, зменшено-пестливе:
«Генічаночка».—
Щоб споживач знав, що виросли помідори у чудовому сонячному краї, на приазовських ланах Генічеського району, — пояснює В’ячеслав Віталійович.Чому саме томатна паста? Вивчали споживацький смак, тож зупинилися на тому, що має найбільший попит. Використовуючи новітні технології, тримаючи руку на пульсі сучасності, колектив упевнено долає підводні камені в морі ринкової економіки. На фабриці функціонують три основні цехи: консервний, олійний та квасовий. Так, улітку цей популярний в народі напій знаходить свого спраглого споживача у переповненому відпочивальниками південному Генічеську. Виробничі потужності фабрики обладнано сучасними технологічними лініями, що дають можливість, не гаючись, брати овочі в переробку. А привозять їх з ланів Генічеського, Новотроїцького районів і навіть з Мелітопольського сусідньої Запорізької області. Цілорічно на підприємстві трудяться 70—80 осіб, влітку є робота для сезонних працівників. Але навіть у такому населеному місті, як Генічеськ, відчувається дефіцит робочих рук, каже В’ячеслав Сидоренко. Скаржаться на їх нестачу й ті, хто привозить зібрану городину на переробку: нікому помідори збирати! Щодо виробничих секретів, котрі, певне, існують на кожному підприємстві, директор лише усміхається. Секрет, каже, один: свіжі, якісні томати, жодних консервантів, щире серце й чисті руки — в тому сенсі, що вся діяльність одного із найстаріших підприємств міста прозора й офіційна.
«Цьогоріч виплатили вже понад мільйон гривень зарплати своїм робітникам, у нас давно врегульовані з місцевою владою питання оренди землі, що у багатьох підприємств ще тільки вирішуються», —зазначає В’ячеслав Віталійович. А заодно й просить наших законодавців взяти до уваги «енергетичне» питання: «Укладаємо угоди на ліміт зарані, але ж важко передбачити, яким буде сезон, який врожай достигне, а тоді виходить, коли змушені збільшити зазначені кубометри газу чи кіловати електроенергії, щоб переробити продукцію, то вже треба платити за значно вищими розцінками. Варто б враховувати, що сільське господарство — штука вельми непроста для якихось прогнозувань та передбачень, майже все залежить від примх погоди».Поділився директор і перспективами. Вже до наступного відпочивального сезону всі, хто приїде до Генічеська, зможуть скуштувати новинку від
«Генічаночки» — питну воду «Аква-люкс», збагачену озоном. Для цього фабрика замовила навіть спеціальну пляшку — свою, фірмову. Проект доволі затратний, потягне більш як на 15 мільйонів гривень, та й окупиться не раніше, ніж за кілька років, але йдеться про якісну воду, отже, й про якісне життя. Цех питної води буде оснащено за найостаннішими вимогами, з усіма належними сертифікатами якості, і, що теж вагомо, товар буде конкурентоспроможний у ціні. Як і решта продукції — олія та томатна паста, що йде в мережу магазинів у різні регіони: Харків, Донецьк, Крим, Кіровоград і навіть столиця охоча до виробів торгової марки «Генічаночка».Херсон — Генічеськ.
На фото автора: директор ТОВ
«Агрофірма ім. Шевченка» В’ячеслав Сидоренко.