Коли кілька років тому Кіровоградська міська влада заборонила ставити в центрі міста пивні намети, більшість городян зітхнула з полегшенням. І очі не ріже, і повітря чистіше. А в цьому році, щойно почався сезон, на Набережній встановили кілька наметів з логотипом відомого українського виробника пива. Рішення щодо цього наприкінці квітня ухвалило управління зі сприяння розвитку торгівлі та побутового обслуговування міськради. Не проти була й депутатська комісія з питань торгівлі, побутового обслуговування, громадського харчування, захисту прав споживачів та цін. До слова, ані квасу, ані солодкої води там не придбаєш. Запах пива, приправлений душком копченої риби з додаванням «амбре» із біотуалету начисто перебивають аромат найпахучіших квітів. За кілька метрів від намету — воркаутський майданчик, де займаються спортом і діти, і дорослі.
Чим можна пояснити таке рішення місцевої влади? Поповненням бюджету? Сумнівна версія. Любов до рідного міста — цим пояснюють більшість депутатів свою присутність у раді. Однак, дивлячись на малі архітектурні форми, що наче клонуються на очах, мимоволі виникає думка: це ж треба так не любити Кіровоград!
Повідомлення надіслала Світлана КОСТЕНКО з Кіровограда.