Засідання Комітету Верховної Ради з питань промислової й регуляторної політики почалося з обговорення ідеї громадськості та місцевої влади міста Єнакієвого створити на базі закритих шахт «Юний комунар» та «Червоний профінтерн» державний політехнічний музей «Український техноленд». На кшталт Лондонського наукового музею або Московського політехнічного.

Проти ідеї не заперечували. Адже вона полегшить розв'язання багатьох соціальних проблем, пов’язаних з покращенням екологічної ситуації, зайнятістю, пропагандою науково-технічних знань і престижності шахтарської праці тощо. До того ж частину витрат, пов’язаних із поповненням і фінансуванням музейного комплексу, узяли б на себе підприємства металургійного комплексу та вугільної промисловості.

Поза тим без проблем не обійшлося. По-перше, чимало членів комітету висловилися за те, щоб ця ідея трансформувалася у проект держпрограми за урядової ініціативи, адже затверджувати такі документи саме його прерогатива. А до того часу домовилися більш грунтовно вивчити питання, пов’язані з виділенням землі і джерелами фінансування.

Вислухавши аргументи представника Нацкомісії з регулювання зв’язку, переважна більшість членів комітету рекомендуватиме до прийняття в першому читанні законодавчі зміни щодо впровадження нових стандартів і радіотехнологій.

Зате, судячи з багатьох скарг до Міністерства праці та соціальної політики, давно назріла потреба внести зміни до деяких законів, що стосуються забезпечення інвалідів автомобілями, які вилучаються і повертаються державним органам після смерті їхніх власників. Народні депутати одностайно підтримали пропозицію Кабінету Міністрів залишати такі транспортні засоби в сім’ї померлого, що, поза сумнівом, зніме соціальну напруженысть серед населення і дасть змогу уникнути багатьох наявних сьогодні судових оскаржень рішень державних органів з цього приводу.