На цьому під час прес-конференції наголосив народний депутат від Партії регіонів Володимир Козак. За його словами, нині рентабельність вантажних перевезень на залізниці становить близько 40 відсотків, тоді як пасажирські залишаються збитковими. Цю збитковість керівництво Міністерства транспорту та зв’язку покриває за рахунок вантажних перевезень. Така політика призводить до недофінансування вантажного сектора Укрзалізниці. «Я виступаю проти політики перехресного субсидування на залізниці», — заявив він.

Окрім того, парламентарій розкритикував загалом діяльність керівництва Міністерства транспорту та зв’язку. Зокрема, за його словами, на конкурсах із закупівлі товарів і послуг для Укрзалізниці «перемагають потрібні комерційні підприємства, наближені до коаліції, шляхом демпінгування цін». А після укладення угод вони зростають в декілька раз. Він також зазначив, що в цьому році приріст транзитних перевезень на залізниці становить лише 6 відсотків, тоді як торік — 30 відсотків. У сфері зв’язку втрачено один мільярд гривень.

Один з можливих варіантів подолання конфлікту між перевізниками та Мінтрансзв’язку Володимир Козак бачить у зменшенні ввізного мита на імпортовані мікроавтобуси. «Я виступаю проти того, щоб на дорогах України експлуатувалися пасажирські мікроавтобуси, переобладнані з вантажних, оскільки це підвищує рівень аварійності і створює небезпеку для пасажирів», — зазначив він. Для розв’язання проблем у сфері пасажирських перевезень, на його думку, необхідно, щоб Асоціація перевізників разом з Комітетом Верховної Ради з транспорту і зв’язку знайшли спільні шляхи вирішення проблем.