Сумарна довжина вуличної мережі Одеси становить близько тисячі кілометрів, більше 800 з яких мають тверде покриття, а на 70 його нема. У місті успішно працює програма поліпшення й розвитку вулично-дорожніх мереж на 2003—2008 роки. В останні два роки тут спостерігається просто дорожній бум — реконструюються й капітально ремонтуються основні транспортні магістралі.

У нинішньому році в міському бюджеті закладено 220 мільйонів гривень на капітальний ремонт вулиць міста. Після капітального ремонту й реконструкції вулиць Преображенської, Успенської, М’ясоїдівської розвантажилася від пробок центральна частина міста. Запланований ремонт вулиць Єврейської, Маразлієвської, Болгарської, Мечникова й ще більш як півтора десятка магістралей дасть змогу практично зняти проблему заторів на вулицях міста.

А з будівництвом дороги «Північ—Південь» зникнуть усі транспортні тромби на магістралях, які зв’язують «спальні» райони із центром міста. Ця дорога була передбачена Генеральним планом Одеси 1989 року й почала споруджуватися ще років двадцять тому. Але — прийшли інші часи, бюджет міста ледве знаходив кошти для підтримки життєдіяльності Одеси, і дорожня тема була закрита. До кращих часів.

— І такі часи наступили, — розповів «Голосу України» депутат Одеської міської ради Микола Боровський. За дорученням міського голови Едуарда Гурвіца він очолив координаційний штаб із будівництва дороги «Північ—Південь». За словами депутата, нова магістраль передбачає перенесення основних транспортних потоків на Овідіопольський, Київський і Миколаївський напрямки. А будівництво шляхопроводу «Поїзний» дасть змогу втричі збільшити пропускну спроможність траси. Вона буде шестиполосною.

На перетині вулиць Щорса й Туристської буде збудовано дворівневий «напівконюшиновий» міст. А вулиця Щорса із двох смуг розшириться до шести.

Зміни торкнуться й вулиці Балковської, однієї із найзавантаженіших магістралей Одеси. Тут на зміну трамваям прийде тролейбусне сполучення. На перетині цієї вулиці з вулицями Дальницькою й Мельницькою передбачається будівництво мостів-шляхопроводів, що дасть можливість організувати на Балковській безсвітлофорний рух.

З 7 квітня на Балковській, Дальницькій, у районі скверу Гамова, вулиці Заводської закипіли дорожні роботи. До грудня водії, пасажири маршруток відчуватимуть певні незручності, бо рухатися доведеться об’їзними маршрутами. Але незручності ці — тимчасові, і одесити готові їх перетерпіти. Бо знають, що траса «Північ—Південь» — це дорожній прорив у завтрашній день, який стане стимулом для подальшого розвитку міста.