З нагоди ювілею
«Голос України» звернувся до директора ДП «Преса» Валерія Герасименка з проханням відповісти на кілька запитань.— Валерію Вікторовичу, які головні завдання стоять перед вашим підприємством?
— ДП
«Преса» здійснює роботу по організації і проведенню передплати вітчизняної та зарубіжної періодики і книг, а також їх роздрібне розповсюдження на території України та за її межами. За 10 років підприємство пройшло шлях становлення, розвитку, зміцнення й вдосконалення матеріально-технічної бази, зростання кваліфікації працівників, набуло високої ділової репутації. Партнерами ДП «Преса» стали понад 1000 вітчизняних видавництв, редакцій, видавничих фірм і зарубіжних контрагентів.Загальний тираж періодичних видань і книг, проекспедируваних ДП
«Преса» у 2007 році, становить понад 528 млн. примірників, тоді як у 1998 року він становив лише 327 млн. примірників. Всього ж за 10 років підприємством було проекспедирувано 5 253 млн. примірників видань.— Зорієнтуватися у морі друкованих видань досить складно. Як ви допомагаєте громадянам зробити вибір?
— Двічі на рік, для проведення передплати на І-ше та ІІ-ге півріччя, ДП
«Преса» формує та видає друком «Каталог видань України» та «Каталог видань зарубіжних країн» загальним накладом 250 тис. примірників. На даний час підприємство включає у свої каталоги, загалом, понад 10 000 українських та зарубіжних видань. Хоча на початку своєї діяльності — у 1998—1999 роках підприємство розповсюджувало всього близько 4,5 тис. видань.Для збільшення аудиторії передплатників, інформування їх про послуги ДП
«Преса» функціонує корпоративний сайт підприємства — www.presa.ua, на якому можна ознайомитись з переліком передплатних видань та скористатися послугою «Передплата on-lіne», завдяки якій тепер кожен клієнт має можливість оформити передплату на періодичні видання України через мережу Іnternet.— Бурхливий розвиток сучасних транспортних, комп’ютерних та інших дотичних до вашої діяльності сфер вимагає адекватної реакції...
— Можу запевнити, ми тримаємо руку на пульсі життя. Обравши своєю стратегією впровадження новітніх технологій, надання якісних послуг, постійну стабільність розвитку, підприємство здобуло авторитет і стало відомим не тільки на теренах України, а й в країнах СНД і далекого зарубіжжя.
Ми вдячні всім, хто підтримує та допомагає нам у досягненні поставленої мети, хто став нашим надійним партнером та вірним другом.
На знімку: цілодобова робота цехів експедирування преси.
Фото надано ДП
«Преса».