З нагоди ювілею «Голос України» звернувся до директора ДП «Преса» Валерія Герасименка з проханням відповісти на кілька запитань.

— Валерію Вікторовичу, які головні завдання стоять перед вашим підприємством?

— ДП «Преса» здійснює роботу по організації і проведенню передплати вітчизняної та зарубіжної періодики і книг, а також їх роздрібне розповсюдження на території України та за її межами. За 10 років підприємство пройшло шлях становлення, розвитку, зміцнення й вдосконалення матеріально-технічної бази, зростання кваліфікації працівників, набуло високої ділової репутації. Партнерами ДП «Преса» стали понад 1000 вітчизняних видавництв, редакцій, видавничих фірм і зарубіжних контрагентів.

Загальний тираж періодичних видань і книг, проекспедируваних ДП «Преса» у 2007 році, становить понад 528 млн. примірників, тоді як у 1998 року він становив лише 327 млн. примірників. Всього ж за 10 років підприємством було проекспедирувано 5 253 млн. примірників видань.

— Зорієнтуватися у морі друкованих видань досить складно. Як ви допомагаєте громадянам зробити вибір?

— Двічі на рік, для проведення передплати на І-ше та ІІ-ге півріччя, ДП «Преса» формує та видає друком «Каталог видань України» та «Каталог видань зарубіжних країн» загальним накладом 250 тис. примірників. На даний час підприємство включає у свої каталоги, загалом, понад 10 000 українських та зарубіжних видань. Хоча на початку своєї діяльності — у 1998—1999 роках підприємство розповсюджувало всього близько 4,5 тис. видань.

Для збільшення аудиторії передплатників, інформування їх про послуги ДП «Преса» функціонує корпоративний сайт підприємства — www.presa.ua, на якому можна ознайомитись з переліком передплатних видань та скористатися послугою «Передплата on-lіne», завдяки якій тепер кожен клієнт має можливість оформити передплату на періодичні видання України через мережу Іnternet.

— Бурхливий розвиток сучасних транспортних, комп’ютерних та інших дотичних до вашої діяльності сфер вимагає адекватної реакції...

— Можу запевнити, ми тримаємо руку на пульсі життя. Обравши своєю стратегією впровадження новітніх технологій, надання якісних послуг, постійну стабільність розвитку, підприємство здобуло авторитет і стало відомим не тільки на теренах України, а й в країнах СНД і далекого зарубіжжя.

Ми вдячні всім, хто підтримує та допомагає нам у досягненні поставленої мети, хто став нашим надійним партнером та вірним другом.

На знімку: цілодобова робота цехів експедирування преси.

Фото надано ДП «Преса».