Серед завдань реформування освіти особливо актуальною є проблема забезпечення умов для реалізації її оздоровчої функції.
Це зумовлено і погіршенням стану здоров’я дітей (50 відсотків — функціональні відхилення в роботі різних систем організму; 26 — відхилення в діяльності серцево-судинної системи; 17 — захворювання органів травлення; 10,2 відсотка — хвороби ендокринної системи), і вимогами нормативно-директивних документів.
За статистичними даними, в Україні практично здоровими закінчують школу лише 5—7 відсотків учнів. Тому одним із головних завдань сучасної школи має бути підтримання та поліпшення їхнього фізичного стану. Для цього в ЗОШ запроваджено курс
«Основи здоров’я».Але, на жаль, лише уроків недостатньо. Тому кожен навчальний заклад прагне впровадити додаткові фізкультхвилини, позаурочні спортивні заходи тощо.
Поділитися своїм досвідом недавно вперше мали можливість педагоги на зустрічі, організованій редакцією газети
«Здоров’я та фізична культура» видавництва «Шкільний світ». Вони залишились, гадаю, задоволеними змістовною роботою під час тренінгів та майстер-класів (на знімку), а також неформальним спілкуванням. У заході взяли участь представники шкіл із восьми областей. Організатори планують і надалі проводити такі зустрічі.Наталія ЧЕРНЕНКО, головний редактор газети
«Здоров’я та фізична культура».