У газеті «Голос України» №32 (4282) від 19.02.2008 року на сторінці 11 розміщено статтю з назвою «Хто воює з дітьми та інвалідами, той неминуче зазнає поразки», автором якої є Микола Славинський. У цій статті автор вислювлює свою думку з приводу деяких аспектів діяльності Подільської районної влади.

Об’єктивна інформація має підтверджуватися. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» одним із принципів діяльності місцевих державних адміністрацій є гласність. Порядок доступу до офіційних документів встановлено в ст. 32 Закону України «Про інформацію». Автор не ознайомився з офіційною інформацією про діяльність органів державної влади та місцевого самоврядування у Подільському районі м. Києва. Інформація, наведена у його статті, є недостовірною.

Автор висловлює своє негативне ставлення до використання бюджетних фондів: «... кошти осідають на депозитах банків. Така неповороткість чи бездіяльність вражає, адже обнадійлива програма «Твій дім, твоє подвір’я» реалізується лише на 50%». Автор не поцікавився, що програму виконано на 76%, що підтверджується документально.

Не відповідає дійсності і інформація, наведена в статті, щодо участі Подільської районної у м. Києві державної адміністрації у відновленні Андріївського узвозу.

Андріївський узвіз потребує реставрації та відновлення історичного вигляду.

Подільська районна у м. Києві державна адміністрація одержала підтримку ініціативи визначення її замовником виконання робіт з відновлення Андріївського узвозу від Державної служби охорони культурної спадщини Міністерства культури і туризму України та Головного управління охорони культурної спадщини КМДА ще у 2006 році, що підтверджується документально.

Подільською РДА 14.08.2006 року було проведено громадські слухання щодо відновлення Андріївського узвозу, в результаті чого одержано схвальну відповідь з боку громадськості.

На Андріївському узвозі Подільською РДА планувалося проведення таких видів робіт: реставрація, регенерація (відтворення втрачених частин, планувально-просторової структури, композиційної цілісності та функціональної активності історичних центрів, окремих ансамблів і комплексів), благоустрій території та реконструкція інженерних мереж вулиці. Добудову до будівель, що існують, та зведення нових об’єктів планувалося лише в межах архітектурного комплексу Андріївського узвозу і виключно з метою відновлення вигляду вулиці, що склався історично (реставрація пошкоджених та зруйнованих будівель).

Подільською РДА було підготовлено проект розпорядження Київської міської державної адміністрації «Про проведення реставрації, регенерації і благоустрою території вулиці Андріївський узвіз у Подільському районі м. Києва та реконструкції інженерних мереж цієї вулиці», цей проект розпорядження було погоджено з усіма відповідними службами та посадовими особами КМДА ще в 2006 році. Незважаючи на це, проект розпорядження не підписано Київським міським головою, роз’яснень причин непідписання КМДА офіційно не надано.

Подільська РДА на сьогодні, в межах своєї компетенції, опікується питанням впорядкування торгівлі на узвозі з урахуванням норм благоустрою території.

Відомості, наведені у вищевказаній статті з приводу орендних відносин із ВНЗ «Інститут реклами», не є достовірними. Між ВНЗ «Інститут реклами» та КП «Поділ-оренда» 01.12.2004 року було укладено договір оренди приміщення за адресою: вул. Кожум’яцька, 12-Б, термін якого було встановлено з 01.12.2004 по 29.11.2005 року. Після закінчення терміну цього договору КП «Поділ-оренда» (орендодавцем) було направлено на адресу ВНЗ «Інститут реклами» (орендар) лист про закінчення дії договору оренди, у якому орендарю було висловлено пропозицію протягом одного місяця з дня одержання цього листа надати розпорядчі документи на право користування нежитловим приміщенням (розпорядження Подільської райдержадміністрації м. Києва), що відповідно до договору оренди є підставою для його подовження. Проте орендар не вжив заходів щодо подовження договору оренди.

Згідно з нормами чч. 5-7 ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об’єктами права комунальної власності. Доходи від відчуження об’єктів права комунальної власності зараховуються до відповідних місцевих бюджетів і спрямовуються на фінансування заходів, передбачених бюджетами розвитку. Майнові операції, які здійснюються органами місцевого самоврядування з об’єктами права комунальної власності, не повинні ослаблювати економічних основ місцевого самоврядування, зменшувати обсяг та погіршувати умови надання послуг населенню.

16.10.2007 року на підставі розпорядження Подільської районної у м. Києві державної адміністрації було укладено договір оренди приміщення (вул. Кожум’яцька, 12-Б) між КП «Оренда» та ТОВ «Укрконцепт» для ведення останнім освітньої діяльності.

Укладення та припинення договорів оренди Подільською районною у м. Києві радою та відповідними посадовими особами є правомірним.

Автор поставив у своїй статті питання «... Київську асоціацію інвалідів із церебральним паралічем... змушують залишити приміщення на вул. Костянтинівській, 21. Чому?». На жаль, автор не зважив на своє право одержати відповідь на це питання в Подільській районній у м. Києві раді.

Конфліктна ситуація з Київською асоціацією інвалідів з церебральним паралічем «Касіцеп» має з боку асоціації необгрунтований характер передусім у правовому аспекті, що, в свою чергу, тягне непорозуміння, перекручування інформації у ЗМІ, безпідставні скарги на дії Подільської районної у м. Києві ради та відповідних посадових осіб.

У дійсності, що документально підтверджується, фактичні обставини такі.

22.05.1997 між Державним комунальним підприємством з утримання житла Подільського району та Київською асоціацією інвалідів з церебральним паралічем «Касіцеп» було укладено строковий (строк з 22.05.1997 року по 22.05.2007 року) договір оренди нежитлового будинку за адресою: м. Київ, вул. Костянтинівська, 21-А.

07.05.2007 року КП «Оренда» було направлено на адресу Київської асоціації інвалідів з церебральним паралічем «Касіцеп» лист щодо закінчення строку договору оренди приміщення, а також про вимогу його звільнення на підставі закінчення строку оренди.

Так, після прийняття Подільською районною у м. Києві радою рішення про включення нежитлового приміщення за адресою: м. Київ, вул. Костянтинівська, 21-А до переліку об’єктів, що виносяться на аукціон, листом на адресу Київської асоціації інвалідів з церебральним паралічем «Касіцеп» було передано інформацію про прийняття вищевказаного рішення і про пропозицію орендарю взяти участь у аукціоні на підставі ч. 2 ст. 777 ЦКУ (наймач, який належно виконує свої обов’язки за договором найму, у разі продажу речі, переданої у найм, має переважне право перед іншими особами на її придбання). Проте Київська асоціація інвалідів з церебральним паралічем «Касіцеп» участі у аукціоні не взяла. Таким чином, орендні правовідносини між районною владою та цією організацією припинилися із закінченням строку договору оренди приміщення на підставі ч. З ст. 763 ЦКУ.

Нежитлове приміщення за адресою: м. Київ, вул. Костянтинівська, 21-А є занедбаним, одночасно на його території розташовано Комп’ютерний центр (послуги інтернет), cалон краси, кафе-бар «Франт» (кафе, бар, більярд), офіс продажу та обслуговування Beelіne разом із «Обміном валют», солярій, Тютюнові вироби (магазин) з додатковою вивіскою «Горілчані вироби», всередині магазину теж є «Обмін валют».

Отже, Подільською районною у м. Києві радою при непродовженні строку дії договору оренди нежитлового приміщення за адресою: м. Київ, вул. Костянтинівська, 21-А та продажу цього об’єкта через аукціон не було порушено норм чинного законодавства, натомість такі дії районної влади відповідають інтересам територіальної громади.

Нині Київською асоціацією інвалідів з церебральним паралічем «Касіцеп» подано позов до суду щодо визнання аукціону, на який було виставлено нежитлове приміщення за адресою: м. Київ, вул. Костянтинівська, 21-А, недійсним, а рішення, яке було прийняте на ньому щодо відчуження вищевказаного об’єкта, неправомірним. У ході розгляду справи судом було застосовано як засоби забезпечення позову:

— зупинення на час розгляду справи дію рішення Подільської районної у м. Києві ради про приватизацію даного об’єкта;

— заборону Подільській районній у м. Києві раді, її виконавчим органам вчиняти дії щодо відчуження нежилих приміщень за адресою: м. Київ, вул. Костянтинівська, 21- А.

Тому до вирішення справи по суті судом Подільська районна у м. Києві рада не має права втручатися у розв’язання конфлікту.

Діяльність Подільської ради та РДА є правомірною.

Помічник голови Подільської РДА О. РЯБОВА.