Востаннє шляховики отримували її у лютому. І то — лише третину 
Тернопільським шляховикам заборгували 4,5 мільйона гривень. Загалом за виконані роботи держава винна облавтодору 24 мільйони гривень. «У мене троє дітей, з них — двоє студентів. Як прогодувати сім’ю? — скаржиться водій Лановецького райавтодору Ігор Талабан. — Працюємо лише по три дні на тиждень, зарплата мізерна — і ту не платять. Висловиш невдоволення, у відповідь чуєш: «Не подобається — звільняйся». Але я працюю в галузі багато років, та й куди податися за такого рівня безробіття в області?»
— Ще у березні ми зверталися до місцевих і центральних органів влади щодо ситуації в галузі, — додає шляховий майстер Тернопільського райавтодору Олександр Береза. — Лист підписали понад 600 працівників. Жодної реакції. Хіба ми — новітні раби?
 
Тож не дивно, що представники усіх райавтодорів взялися пікетувати будинок обласної влади (на знімку), де того дня відбувалося засідання сесії облради. Головна вимога — повернення заборгованої зарплати. Ситуація в багатьох сім’ях критична, особливо на фоні зростання цін, підвищення тарифів на комунальні послуги, дехто не може сплачувати за кредити. Але не лише це непокоїть людей. Роботу, яку вони виконували, відбирають приватні фірми. Їм на оплату гроші знаходяться. Процвітає корупція. Лякає шляховиків і майбутня реорганізація галузі. Вони вважають, що ні до чого доброго, окрім розпорошення трудових, фінансових і технічних ресурсів, це не приведе.
«Геть!» лунало на адресу керівників служби автомобільних доріг і облавтодору. Вони виправдовувалися, що вибивають кошти, як можуть. Запевняли, що місцевому казначейству перерахували 2,2 мільйона гривень, але їх не виплачують. Представників ініціативної групи вислухали депутати обласної ради. Вони ухвалили звернення до відповідних структур з вимогою ліквідувати заборгованість із зарплати. До речі, плани на ремонт доріг в області досить амбітні. Загалом за кошти обласного бюджету, державних субвенцій, відрахувань від збору за першу реєстрацію транспортних засобів заплановано виконати ремонт автошляхів державного та місцевого значення, вулиць населених пунктів майже на 30 мільйонів гривень. Невже ці гроші потечуть до приватних кишень, а ті, хто працює у державній системі, залишаться без сорочки?
Тернопільська область.
Фото автора.