Крок до світового співтовариства

Темою зустрічі президента Академії педагогічних наук України Василя Кременя і менеджера освітніх програм «Майкрософт Україна» Кортні Зукоскі стало обговорення перспектив створення електронного представництва України в Глобальній мережі світового співтовариства педагогів-новаторів.

Глобальна мережа — це співтовариство освітян всього світу, які у своїй повсякденній роботі використовують інформаційно-комунікаційні технології для розвитку всебічного співробітництва педагогів у глобалізованому суспільстві. Вона надає доступ до національних мереж педагогів-новаторів. Кожен вчитель із 38 країн світу, яка є членом мережі, має можливість ознайомитись з будь-якою інформацією з освітянської тематики.

Створення такого електронного представництва в Україні надасть вчителям вільний доступ до навчальних програм. Доступними для ознайомлення стануть проектні ідеї, на базі яких можна розробляти свої власні проекти.

Під час зустрічі представник «Майкрософт Україна» Кортні Зукоскі зауважила, що компанія «Майкрософт» в рамкам підтримки цього проекту надасть програмне забезпечення для організації майкрософт-платформи глобальної мережі вчителів-новаторів в Інтернет-центрі АПН України та проведе тренінги.

Галина КОЛОША.

Слухають і чують, дивляться і бачать

Чотири роки у Вищому професійному училищі будівництва та архітектури діє учнівське самоврядування у формі козацької республіки. Тут обирається учнівський гетьман і Генеральна рада. Гетьман має радників з питань внутрішньої та соціальної політики, навчання та інформації, здорового способу життя.

Парламентська система учнівського самоврядування ефективно діє і в міському центрі ПТО.

Щороку тут проводять День учнівського самоврядування (учні стають повноважними господарями навчального закладу: виконують обов’язки директора, заступників, викладачів, майстрів, вихователів).

Цей досвід вони вдосконалюють у вечірній гімназії для дівчат «Берегиня», де постійними викладачами, лекторами, вихователями, консультантами тут є також учні.

У «Берегині» працюють клуби за інтересами, постійно діючий психологічний тренінг «Пізнай себе». Тут передбачена тісна співпраця із студентами інших навчальних закладів, правоохоронних органів, медичних установ, міського центру соціальних служб для молоді.

Саме структура учнівського парламенту поєднує в собі форми учнівської самореалізації, які скеровані на творчий розвиток особистості в поєднанні із загальнолюдськими цінностями. При цьому розвивається терпимість до різних ідей і поглядів, вміння слухати і чути, дивитися і бачити, спостерігати й аналізувати...