Чергова надзвичайна подія cталася минулими вихідними. Пожежа спалахнула на шахті імені Калініна державного підприємства «Донецька вугільна енергетична компанія» на горизонті 740 метрів. За збігом обставин, на цей момент була перезміна, тож евакуювати довелося лише 18 гірників. Ніхто з них не поcтраждав. Сім відділень гірничорятувальників протягом доби зуміли локалізувати пожежу. Уранці у вівторок гасіння пожежі тривало, повідомляє наш донецький власкор Ліна КУЩ.

Чиновники думають про те,як зберегти життя шахтарям

Учора Прем’єр-міністр України Юлія Тимошенко провела нараду з питань ліквідації наслідків аварій на шахті ім. Засядька, підвищення рівня охорони і безпеки роботи на вуглевидобувних підприємствах, а також з питань підвищення престижності шахтарської праці.

Держпромнагляд вважає за доцільне переглянути договір з орендарями підприємства «Шахта ім. О. Засядька». Як передає УНІАН, про це на нараді Тимошенко заявив глава Держпромнагляду Сергій Сторчак. «Орендна форма власності не забезпечує належного рівня промислової безпеки і проведення гірничих робіт», — сказав він, тому Держпромнагляд пропонує включити в акт урядової комісії з розслідування причин аварії на шахті ім. Засядька доручення Фонду державного майна разом з Міністерством юстиції і Міністерством вугільної промисловості переглянути договір оренди для забезпечення промислової безпеки.

Чергове засідання урядової комісії з розслідування причин і ліквідації наслідків аварій на шахті ім. Засядька відбудеться 11 січня. На ньому планується розглянути остаточний варіант акта про причини аварії.

Тим часом у Донецьку 53 гірники, що постраждали внаслідок вибуху на шахті ім. Засядька 18 листопада, повторно госпіталізовані через погіршення стану здоров’я. Крім того, як уточнили в управлінні охорони здоров’я Донецької обласної державної адміністрації, тепер усього в медичних установах Донецька перебувають 67 постраждалих гірників.

Луганськ

Стахановські мінераловози литовські залізничники прийняли в експлуатацію

50 вагонів для безтарного перевезення мінеральних добрив, що виготовлені на ВАТ «Стахановський вагонобудівний завод», прописалися в Литовській залізниці. На відміну від базової моделі вагони-хопери даної модифікації забезпечують вивантаження мінеральних добрив у міжрейковий простір, що значно розширює їхні експлуатаційні можливості. Виробництво хоперів проходило в умовах підвищених вимог країн-членів Європейського союзу до питань якості і збереження навколишнього середовища. Зокрема, за умовами контракту на внутрішню поверхню мінераловозів нанесли антикорозійний шар спеціального покриття. Технічний огляд і приймання стахановських вагонів відбувалися на станції Вайдотай у Литві. За висновками комісії українські мінераловози відповідають усім галузевим вимогам, тому їх прийняла в експлуатацію Литовська залізниця.

На знімку: представники державної воєнізованої гірничорятувальної служби допомагають шахтарям копальні імені Калініна вибратися з чергового лиха.